Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik een fiets gehad, ja sowieso. Helaas staat hij nog in Koblenz...Iemand zondag naar de VTT in Koksijde? Plezante tocht, dikke aanrader.
Iemand zondag naar de VTT in Koksijde? Plezante tocht, dikke aanrader.
Uw tanden of die van de cassette?Neen, nog steeds zand vantussen mijn tanden aan het kuisen van die keer dat ik de singletracks in december gedaan heb.
Uw tanden of die van de cassette?
Naar onderhoud toe, vooral op vlak van remmen weliswaar, is Shimano een pak minder frustrerend om aan te werken - al suckt flat mount gewoon altijd wanneer het afstellen betreft.en wat een zever over shimano / SRAM.
Zijn gewoon alletwee gewoon goede betrouwbare systemen.
Zelfs als Knarf zijn verhalen kloppen blijft dat gewoon anekdotisch en bewijzen niets.

Terechte opmerking. Ik had het enkel over ketting en tandwielenNaar onderhoud toe, vooral op vlak van remmen weliswaar, is Shimano een pak minder frustrerend om aan te werken - al suckt flat mount gewoon altijd wanneer het afstellen betreft.
Haha allez, ik vond het echt prachtig weer, fris windje, maar zo goed als altijd stralende zon. Moest ik niet nog wat ziek geweest zijn had ik graag 4 a 5h gereden vandaagDeze morgen vertrokken, Jezus Christus wat een koude wind. Huiswaart gekeerd na een kwartier voor dikkere handschoenen om uiteindelijk toch gewoon weer effe in bed te belanden
Sebiet dan maar de rollen op. Liefste Lente, ik hunker naar je zachte zonnestraaltjes.

Zelf nooit met SRAM gereden noch bijgehouden wat ik het vaakst kapot zie gaan, dus daar heb ik geen sluitende mening over. Hun achterderailleurs ben ik in ieder geval wel positief over als ik bekijk hoe ze heb tijdens evenementen als de AMR/SRMR doen, hun voorderailleurs ben ik dan weer minder happig op.Terechte opmerking. Ik had het enkel over ketting en tandwielen
Haha allez, ik vond het echt prachtig weer, fris windje, maar zo goed als altijd stralende zon. Moest ik niet nog wat ziek geweest zijn had ik graag 4 a 5h gereden vandaag![]()

Alternatief sporten hoeft geen nadeel te zijnDeze morgen vertrokken, Jezus Christus wat een koude wind. Huiswaart gekeerd na een kwartier voor dikkere handschoenen om uiteindelijk toch gewoon weer effe in bed te belanden
Sebiet dan maar de rollen op. Liefste Lente, ik hunker naar je zachte zonnestraaltjes.

idd, ik zie heel veel SRAM verschijnen bij ultra-events, en dat is toch wel de ultieme test qua duurzaamheid.Zelf nooit met SRAM gereden noch bijgehouden wat ik het vaakst kapot zie gaan, dus daar heb ik geen sluitende mening over. Hun achterderailleurs ben ik in ieder geval wel positief over als ik bekijk hoe ze heb tijdens evenementen als de AMR/SRMR doen, hun voorderailleurs ben ik dan weer minder happig op.
Hangt ervan af of het droog of nat is.*Welk smeermiddel is nu het beste voor de mtb ketting in zanderige omgeving?
*Hoe reinig je het best de ketting en ook de bike na een rit in dergelijke omgeving. De dipp spray is duidelijk geen optie meer, ook kettingvet in spray is geen optie.
Waarom vertrek je dan ook om 7uHier is de zon pas tegen 10u uitgekomen spijtig genoeg. Toen ik rond 7u vertrok nog geen straaltje te zien![]()

De 105km van KBK gereden, de wind in het terugkeren was een uitdagingnet zoals de 248km die ik YTD heb gereden met de fiets.
Maar ik kan niet klagen, deftig gemiddelde en enkel de laatste 10km mijn benen beginnen voelen.