Mr.Fingers
Well-known member
Helemaal droogZonder vet tout-court?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal droogZonder vet tout-court?
wat zegt Mrs.FingersV2 daarvan?Helemaal droog
Godver net een kmc x10 black in solden op mantel besteld ook (19€ dachtk)Aangename verrassing. Blijkbaar zijn de KMC-kettingen van decathlon (huismerk, van 17€/11spd) tegenwoordig zonder beschermvet. Dus perfect voor de squirters en waxers.

Is dat eigenlijk niet gevaarlijk voor krassen door bv zand indien de wagen niet 100% proper is?Die Seasucker om fietsen op je dak te zetten blijft toch een fascinerend systeem.
De mensen die het gebruiken zijn er lovend over, mensen die het niet gebruiken vertrouwen het niet.
Jens zijt gij dat?Vandaag een goeie 4u30 gereden langs het vlakke Westen. (Enkele sfeerfoto's kun je zien op mijn Strava via de BG groep)
Vleteren-watou-de moeren-de panne-oostduinkerke-diksmuide en terug naar huis. Mooie route en gelukkig niet teveel wind. Jammer genoeg redelijk veel mogen wandelen door werkzaamheden. 94% in zone 1 en 2 gereden.
2x 750ml bidons mee met sportdrank, in Oostduinkerke dan nog 2 halve liters icetea gekocht en heel de rit door 'gesneukeld' van energybars en peperkoek, nadien een goeie portie pasta en gisterenavond carb loading gedaan in de vorm van 4 Brugse zotten.
Jim en Lau zouden trots op mij zijn.![]()
NopeJens zijt gij dat?

Ik doelde op het sneukelen hé.Nope
Mijn initialen zijn bc.
Als je op Strava kijkt op de BG groep vind je mijn rit van vandaag terug.

West-Vlaams he.Ik doelde op het sneukelen hé.
Enige persoon die ik dat al hoorde zeggen was Jens Dendoncker.

Klopt, er worden zelf sneukeltochten georganiseerd, dat is fietsen en onderweg stoppen voor bier en hapjesHet woord sneukelen?
In oost Vlaanderen toch ook gewoon een courant woord
Vandaag een goeie 4u30 gereden langs het vlakke Westen. (Enkele sfeerfoto's kun je zien op mijn Strava via de BG groep)

Ik ben super tevreden van deze. In het echt zien ze er ook 50x beter als uit op foto:Wat zijn er goede mtb schoenen? Ik heb de xt pedalen PDM8100 besteld voor op de Canyon. Mijn huidige shimanoschoenen zijn nog met veters van uit de Decathlon, ( 14 jaar oud) en eigenlijk compleet verrafeld (was toen 40 euro ofzo).
Ik wil daar nu ook geen 100en euro's aan geven, gewoon een goed Shimano schoentje.
In het door de West-Vlamingen quasi geanexeerde Westelijke deel misschien... in het Waasland is dat alvast geen courant gebruikt woord. Allé... misschien in Lokeren maar die horen alleen maar bij het Waasland omdat ze die nergens anders bij woudenHet woord sneukelen?
In oost Vlaanderen toch ook gewoon een courant woord

De zijwaarste krachten van de wind die constant tegen u fiets blaast en u wielen eigenlijk constant probeert weg te duwen lijken mij eerlijk gezegd veel minder gezond dan u fiets plat leggen in de koffer. Ik zou er niet teveel van wakker liggen, integendeel, ik denk dat in de koffer liggen eerlijk gezegd het beste is voor u fiets en met zekerheid voor het verbruik van u wagen.Wat is voor de fiets eigenlijk de beste manier om deze met de wagen te vervoeren. Ik ben meestal alleen dus hij kan gewoon in de koffer met het voorwiel eruit. Maar dan ligt hij plat en ik vraag me af of al die zijwaarste krachten geen kwaad kunnen. Is een rek op de trekhaak beter voor die fiets?
Integreer u eens zeg!In het door de West-Vlamingen quasi geanexeerde Westelijke deel misschien... in het Waasland is dat alvast geen courant gebruikt woord. Allé... misschien in Lokeren maar die horen alleen maar bij het Waasland omdat ze die nergens anders bij wouden
De zijwaarste krachten van de wind die constant tegen u fiets blaast en u wielen eigenlijk constant probeert weg te duwen lijken mij eerlijk gezegd veel minder gezond dan u fiets plat leggen in de koffer. Ik zou er niet teveel van wakker liggen, integendeel, ik denk dat in de koffer liggen eerlijk gezegd het beste is voor u fiets en met zekerheid voor het verbruik van u wagen.