Aah zo van die toffe, interessante en intelligente gasten met geen gram te veel vet aan hun lijf!
Beter dan dat kan je u niet omringen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aah zo van die toffe, interessante en intelligente gasten met geen gram te veel vet aan hun lijf!
Beter dan dat kan je u niet omringen![]()

Da’s een motivational speech voor kinderen uit het tweede leerjaar. Komop, niet zeveren ehNiet deelnemen was de makkelijkste keuze, opgeven de tweede. Maar je bent toch gegaan voor de lastigste en dat is doorzetten, dat op zichzelf is al een overwinning.
Ik wil die arme man een hart onder de riem steken.Da’s een motivational speech voor kinderen uit het tweede leerjaar. Komop, niet zeveren eh

Ik heb de laatste maanden mij al enkele keren extreem oncomfortabel gevoeld (o.a. op Zwift of in een sprint met de wielerclub) maar ook zoals vandaag tijdens een georganiseerde loop. Opgeven (of toch een stuk trager beginnen fietsen/lopen) is dan soms echt héél verleidelijk.
Maar elke keer verschiet ik ervan hoe lang je hard kan afzien.
Maar op de moment zelf heb je daar weinig aan en denk je vaak "waar ben ik in godsnaam mee bezig. Laat dit stoppen aub."
maar het was slecht weer dus niet gaan was makkelijker geweest, na 5km terug keren was ook makkelijk geweest maar toch heeft hij doorgezet en de 25km volmaakt. Well done @poeperman!HOEVEEL KILOMETER HEB JIJ GEREDEN VANDAAG??!
25km!! Ga u schamen!!![]()
@poeperman ?maar het was slecht weer dus niet gaan was makkelijker geweest, na 5km terug keren was ook makkelijk geweest maar toch heeft hij doorgezet en de 25km volmaakt. Well done @poeperman!
Aan hoeveel watt was het?
Ja die deed het ook zeer goed! Meedoen is belangrijker dan winnen.
join.cc
Ge peist toch ni dat ik buiten fiets in zo’n weer.maar het was slecht weer dus niet gaan was makkelijker geweest, na 5km terug keren was ook makkelijk geweest maar toch heeft hij doorgezet en de 25km volmaakt. Well done @poeperman!

The student has become the master.Ge peist toch ni dat ik buiten fiets in zo’n weer.
Twas op de rollen.maar het was slecht weer dus niet gaan was makkelijker geweest, na 5km terug keren was ook makkelijk geweest maar toch heeft hij doorgezet en de 25km volmaakt. Well done @poeperman!
Voor 6 maanden is dit goedkoperPromo op de join app voor de geïnteresseerden
![]()
JOIN x 4iiii
De #1 fiets JOIN Cycling app met slimme en flexibele trainingsschema’s, op basis van je voortgang, trainingsdoel en beschikbaarheid.join.cc

hahaTwas op de rollen.
aan 120w. Daar start ik mijn rollen nog niet voor op.
Op de zetel liggen en denken aan fietsen is al een betere workout!

Zo 20min test kan je ook op de rollen doen heNa 2,5 maand fietsen/Join nog eens een ftp test gedaan. Om te starten had ik gemakshalve een ftp waarde (260) genomen uit een vroegere TR test toen ik +- dezelfde conditie had. (zijnde 0) (En dit op 82 kilo; speciaal voor @MrKend54l) Voelde vrij oke, maar mogelijks iets te laag.
Nieuwe test: 1 minute power: 423. Aan 75% zou dat dan 317 moeten zijn. Lijkt mij vrij hoog als ik nu die nieuwe zones zie.
Had graag eens zo'n 20min test gedaan vandaag, maar niet graag genoeg om door de regen te gaan rijden.
Join level: +7. Dat is het belangrijkste uiteindelijk.![]()
Uiteraard. Maar het is eigenlijk niet echt in mij opgekomen.Zo 20min test kan je ook op de rollen doen he
Onbewust voor de korte pijn gekozen waarschijnlijk.Is dat niet lastig zo met handschoenen om dat vlees er uit te peuteren als bevoorrading?Ik had een gamba mee maar heb hem zelfs niet uit mijn tas gehaald.
Alle smaak zit in de schaal é.Is dat niet lastig zo met handschoenen om dat vlees er uit te peuteren als bevoorrading?
Na 2,5 maand fietsen/Join nog eens een ftp test gedaan. Om te starten had ik gemakshalve een ftp waarde (260) genomen uit een vroegere TR test toen ik +- dezelfde conditie had. (zijnde 0) (En dit op 82 kilo; speciaal voor @MrKend54l) Voelde vrij oke, maar mogelijks iets te laag.
Nieuwe test: 1 minute power: 423. Aan 75% zou dat dan 317 moeten zijn. Lijkt mij vrij hoog als ik nu die nieuwe zones zie.
Had graag eens zo'n 20min test gedaan vandaag, maar niet graag genoeg om door de regen te gaan rijden.
Join level: +7. Dat is het belangrijkste uiteindelijk.![]()