Reverz
Well-known member
Ideaal als volgende Leasefiets om mijn 2014 Ultimate te vervangenBen vooral eens benieuwd naar de prijs. Volgens mij gaat het zelfs met 105 een heel dure grap worden.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ideaal als volgende Leasefiets om mijn 2014 Ultimate te vervangenBen vooral eens benieuwd naar de prijs. Volgens mij gaat het zelfs met 105 een heel dure grap worden.

afwachten...Dit zouden de prijzen zijn volgens weightweenies
Als dat de prijzen zijn zien ik er niet echt een voordeel meer aan om een fiets via internet te kopen.

afwachten...
Wie weet lanceren ze eerste met Ultegra/105di2 als instapper...
Ik vind 'm op basis van de foto's uit de Tour etc. vooral veel lelijker dan de huidige helaas
Klopt... maar dat kon je nog beter zeggen van de Ultimate en de Endurace, want die zijn ook quasi identiek op een paar mm na.Ik begrijp niet goed waarom de ultimate en de aeroad nog naast elkaar bestaan. Qua gewicht zijn ze hetzelfde (op 200 gram na) en de geometrie scheelt nog geen centimeter in stack. Reach is ook identiek.
Dan hadden ze de aeroad beter agressiever gelaten.
Als de ultimate ongeveer hetzelfde is van prijs als de aeroad, dan zal mijn volgende een aeroad zijn want daar heb je nog de diepe wielset bij. Liever dat dan 12 speed dan.
) Dit zouden de prijzen zijn volgens weightweenies
Als dat de prijzen zijn zien ik er niet echt een voordeel meer aan om een fiets via internet te kopen.
Die Ultimate gaat ook gewoon met diepe wielen komen hoor. Het instapmodel van €2,7k zal inderdaad met een setje gewone wielen komen maar als je naar de top van het CF SL segment gaat zal het mét diepe wielen zijn. Vermoedelijk zal de afmontage van de €5k Ultimate CF SL (8?Ik begrijp niet goed waarom de ultimate en de aeroad nog naast elkaar bestaan. Qua gewicht zijn ze hetzelfde (op 200 gram na) en de geometrie scheelt nog geen centimeter in stack. Reach is ook identiek.
Als de ultimate ongeveer hetzelfde is van prijs als de aeroad, dan zal mijn volgende een aeroad zijn want daar heb je nog de diepe wielset bij. Liever dat dan 12 speed dan.
) zeer hard lijken op zijn Endurace tegenhanger: https://www.canyon.com/nl-be/racefietsen/endurance-racefietsen/endurace/cf-sl/endurace-cf-sl-8-aero/3367.html?dwvar_3367_pv_rahmenfarbe=GY/BKJe gaat goed moeten zoeken om evenveel fiets voor u geld te vinden hoorIk begrijp niet goed waarom de ultimate en de aeroad nog naast elkaar bestaan. Qua gewicht zijn ze hetzelfde (op 200 gram na) en de geometrie scheelt nog geen centimeter in stack. Reach is ook identiek.
Vermoedelijk zal de afmontage van de €5k Ultimate CF SL (8?) zeer hard lijken op zijn Endurace tegenhanger: https://www.canyon.com/nl-be/racefietsen/endurance-racefietsen/endurace/cf-sl/endurace-cf-sl-8-aero/3367.html?dwvar_3367_pv_rahmenfarbe=GY/BK
2-tone kleuren vind ik niet mooi. Niet zo onder de indruk van deze nieuwe line-up.
.Pfieuw, ja dat is wel pittig.Vind die kleurencombo's wel nog te pruimen eigenlijk.
Maar +500 EUR erbij voor het basismodel (dat op papier dan nog eens zwaarder is), dat is een ander verhaal.