Reverz
Well-known member
In Frankrijk móet je meestal niet per sé over de route national en kan je soms enigszins rondrijden. Hier loopt er eigenlijk 1 centrale baan door het dal waar alles van af takt, en lintbebouwing zoals we ze in Vlaanderen kennen heb je hier niet dus als je verder wil dan de rand van je dorp moet je wel langs die ene baan waar ze met de GSM in de hand rakelings langs u passeren.Toch niet anders dan in pakweg Frankrijk?
Also de RN is 70, geen 100 afaik?

. (ant kabel willen verduwen met de voet)
