_Pe_
Well-known member
Kan zijn dat dat slotje de hele rit aan één kant heeft open gestaan. Ik weet alleen dat het slotje kapot ging een paar kilometer voor de finish. Sindsdien check ik inderdaad beter of het slotje wel goed dicht is. Maar dan nog is een extra slotje meenemen geen overbodige luxe.Ik kwam eens thuis en merkte dat het slotje aan één kant open stond.
Geen idee hoe dit kon, maar heb zo dus mijn rit gedaan...
Had de dag voordien ketting in hot wax gedaan en terug aaneen gezet via de quick link, en toen ook duidelijk gecontroleerd of het ok zat...

Zal me weeral leren. Vrouw kunnen opbellen en die is me komen halen lol.

