SomeDude
Banned
Heb gisteren maar 5 euro betaald, verzekering hebben meeste sowieso al denk ik via VWB/cycling VlaanderenTja, geld niet waard…
Je betaalt max een €10 en daarvoor krijg je
- bevoorrading
- verzekering bij ongevallen
- meer fietsers op baan dus vaak leuker om in groep te fietsen
- eens een vernieuwende route
- je steunt vaak de lokale club
Kan je niet voor klagen vind ik.

Op tijd vertrokken ??? Het was nog geen 25 graden toen ik al terug thuis was. Gravelritje van een 50 km gedaan. Om 6 uur 's ochtends weg.


