Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook eens gezocht maar die is zonder mouwen zeker?Ik heb ergens, maar door te google’en vind je ‘t wel, een Castelli Squadra zien staan voor €17.
Er loopt momenteel een challenge ook:Iemand toevallig een Futurumshop kortingscode? Mijn vrouw heeft mijn Shokz gepikt![]()
Vandaag ook 80 km gaan gravelen waarvan 3/4de echt gravel was. Mijn fiets is nu grijs met bruine vingerafdrukken, benen, sokken en schoenen volledig grijs.Dit weekend the old stomping grounds rond Bevekom nog eens met een bezoekje wezen verblijden. En passant dan maar doorgestoken naar de leeuw van Waterloo, en dan door het Zoniënwoud naar huis, en ook nog twee lusjes (eentje naar Zemst, en eentje naar Hofstade) for the sake of it. Leuk, maar stoffig!
![]()
(Bos van Aa, Zemst)
![]()
(Voetweg 76, Grimbergen)
![]()
(Dreve de la Meute - Meutedreef, La Hulpe - Hoeilaart)
![]()
(Naamloze buurtweg tussen Clos des Pommiers en Chemin de Bas-Ransbeck, Lasne)
![]()
(Tramrelle, Vossem)
![]()
(Tamboerdreef, Watermaal Bosvoorde)
![]()
(Pad langs de barebeek in het Sijsselsbos, Steenokkerzeel)
![]()
(Schiplakenvoetweg, Boortmeerbeek)
Ik heb er niet op gelet, in de tekst onder de link hier staat inderdaad .cc maar op de link zelf nergens hmm.Futurum.CC =/= Futurum. De CC is louter kledij
Niets mooier dan een stofwolk achter een fiets. Tenzij je in een lint rijdt natuurlijk, dat had ik gisteren voor. Dan neem ik afstand om toch zicht te hebben op de ondergrond.Vandaag ook 80 km gaan gravelen waarvan 3/4de echt gravel was. Mijn fiets is nu grijs met bruine vingerafdrukken, benen, sokken en schoenen volledig grijs.
Maar was wel fun. Eigenlijk leuker in het stof dan dat het nat ligt. Ook best dat ik mtb schoenen aan heb want er vliegt toch dikwijls eens een serieuse steen tegen mijn voet.
Haha idd. Ik was op een avond met de hond gaan wandelen in een gravelweggetje en zag er 2 met hun gravelfiets met een mooie stofwolk erachter. Ik had veel zin om naar huis te gaan en te gaan gravelen.Niets mooier dan een stofwolk achter een fiets. Tenzij je in een lint rijdt natuurlijk, dat had ik gisteren voor. Dan neem ik afstand om toch zicht te hebben op de ondergrond.
Kan ook zijn dat het binnen een paar weken terug vroeger is hoor.Dju, Canyon liet me zonet weten dat mijn Endurace ongeveer 2 maand vertraging zal hebben.
Zolang de ultimate maar op de tijd is ! Ben het beu om elke maandag de site te checken.Dju, Canyon liet me zonet weten dat mijn Endurace ongeveer 2 maand vertraging zal hebben.

Inderdaad. Ik hoop hem voor mijn verlof te krijgen. Mijn Lux stond hier ook plots 3 weken vroeger.Kan ook zijn dat het binnen een paar weken terug vroeger is hoor.
Omdat veel mannen onder de sloef liggen en ten laatste om 12u30 bij moeder de vrouw aan tafel moeten zitten.Waarom moeten die altijd ZO extreem vroeg beginnen. Over hooggepensioneerden gesproken... Ik kom uit een werkweek hoor.![]()
Dit valt toch goed mee? Je kan de 105km starten tot 13u, das redelijk laat al. Resultaat is natuurlijk wel dat je dan wel veelal alleen op de baan gaat zitten.Waarom moeten die altijd ZO extreem vroeg beginnen. Over hooggepensioneerden gesproken... Ik kom uit een werkweek hoor.![]()
. Opstaan om te fietsen is allemaal geen probleem hier. Om 5u opstaan om tegen half 8 te kunnen vertrekken voor de Fleche in Spa? No problem. In de week opstaan om eens op tijd te beginnen: ***drukt om 7u15 nog eens op de snooze button***Volgens mij is die korting op alles toepasbaar. Normaal gezien kan ik het morgen bevestigen of ontkrachtigenIk heb er niet op gelet, in de tekst onder de link hier staat inderdaad .cc maar op de link zelf nergens hmm.