Mr.Fingers
Well-known member
M8000 is een 96mm BCD, en de SLX heeft dat ook, met hetzelfde gatenpatroon. Dus dat zou in theorie probleemloos moeten passen.Weet iemand of een SLX voorblad (36 tanden) compatibel is met een XT crankstel (M8000)?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M8000 is een 96mm BCD, en de SLX heeft dat ook, met hetzelfde gatenpatroon. Dus dat zou in theorie probleemloos moeten passen.Weet iemand of een SLX voorblad (36 tanden) compatibel is met een XT crankstel (M8000)?
Solden of outlet bij as adventure kan echt wel de moeite zijn hoor. Zelf ook al een paar Sportful spullen gescoord daar…Je moet wel appelen met appelen gaan vergelijken.
Bij de AS een instapreeks kopen en vergelijken met de topreeks op de webshop is niet zinnig
Ik heb in feite nog maar weinig geweten dat het bij de AS goedkoper was. Op de webshops doen ze soms echte zotte kortingen.
't Zal er vanaf hangen hoeveel stof ze nog over hadden van hun duurdere reeksen zeker.Bij mij waren ze 10cm te kort![]()

Men zwarte bioracer epic bibshort bij as adventure gekocht met 70% korting ...Je moet wel appelen met appelen gaan vergelijken.
Bij de AS een instapreeks kopen en vergelijken met de topreeks op de webshop is niet zinnig
Ik heb in feite nog maar weinig geweten dat het bij de AS goedkoper was. Op de webshops doen ze soms echte zotte kortingen.
yes. Mijn XT heb ik indertijd vervangen door SLX.Weet iemand of een SLX voorblad (36 tanden) compatibel is met een XT crankstel (M8000)?
Zowel bij F4C als in de AS adventure al bioracer gekocht aan prijzen waar die hollandse shop niet aan komt.
Andere reeks of iets in promotie/solden dan kan dat ja. Maar de meeste prijzen zitten er toch boven?Je moet wel appelen met appelen gaan vergelijken.
Er zit net heel veel verschil tussen broeken.Ja ik heb het op bepaalde promo's. Maar soms zitten daar wel mooie deals tussen. En een zwarte broek blijft ook gewoon maar een zwarte broek. Tis geen bepaalde print uit één of ander seizoen waar nog een grote stock van is.
Dat weet hij wel hoorEr zit net heel veel verschil tussen broeken.
Welke pad zit erin, wat voor type grippers en hoe zijn de bretellen.
Dat zijn allemaal zaken die anders kunnen zijn en sportful bied in zijn gamma daar de neo van 69€ tot de total comfort van 169€ voor aan.
De total comfort voort 90€ is een koopje, de neo voor 50€ is dat al veel minder ookal is deze goedkoper in absolute cijfers.

Er zit net heel veel verschil tussen broeken.
Welke pad zit erin, wat voor type grippers en hoe zijn de bretellen.
Dat zijn allemaal zaken die anders kunnen zijn en sportful bied in zijn gamma daar de neo van 69€ tot de total comfort van 169€ voor aan.
De total comfort voort 90€ is een koopje, de neo voor 50€ is dat al veel minder ookal is deze goedkoper in absolute cijfers.
Heerlijk als ge dat zo kunt. Ik maak me nu al zorgen voor een deftig toilet in jouw plaats.Joepla, zometeen met de ijzeren vogel richting Griekenland voor zes-zeven dagen fietsen (en een trouwfeest). Heb helaas mijn 29'er niet meer kunnen afwerken, dus dan maar met de Surly Long Haul Trucker. Heb mijn rijwiel, een tent, ne gpx, volstrekt te weinig powerbanks, twee landkaarten en geen boekingen. Ben benieuwd!
Mijn record zonder enige vorm van toilet moet toch tegen de drie weken liggen. Heb best wel wat grandioze locaties gefertiliseerd, nu ik er zo bij stilsta. Laat maar komen.Heerlijk als ge dat zo kunt. Ik maak me nu al zorgen voor een deftig toilet in jouw plaats.

Niks zo tof als in de natuur gewoon uw behoefte doen!Heerlijk als ge dat zo kunt. Ik maak me nu al zorgen voor een deftig toilet in jouw plaats.
Joepla, zometeen met de ijzeren vogel richting Griekenland voor zes-zeven dagen fietsen (en een trouwfeest). Heb helaas mijn 29'er niet meer kunnen afwerken, dus dan maar met de Surly Long Haul Trucker. Heb mijn rijwiel, een tent, ne gpx, volstrekt te weinig powerbanks, twee landkaarten en geen boekingen. Ben benieuwd!
En zo uitgehuwelijkt worden is ook niet mijn ding maar alvast Proficiat!Heerlijk als ge dat zo kunt. Ik maak me nu al zorgen voor een deftig toilet in jouw plaats.
Als het loof goed is, in de winter of een naaldbos valt dat tegen.Niks zo tof als in de natuur gewoon uw behoefte doen!

Samengepakte sneeuw, uw sterretje zal nog nooit zo proper geweest zijn!Als het loof goed is, in de winter of een naaldbos valt dat tegen.