De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Je moet wel appelen met appelen gaan vergelijken.
Bij de AS een instapreeks kopen en vergelijken met de topreeks op de webshop is niet zinnig :p
Ik heb in feite nog maar weinig geweten dat het bij de AS goedkoper was. Op de webshops doen ze soms echte zotte kortingen.
Solden of outlet bij as adventure kan echt wel de moeite zijn hoor. Zelf ook al een paar Sportful spullen gescoord daar…

Bij de AS een instapreeks kopen en vergelijken met de topreeks op de webshop is niet zinnig :p
Ik heb in feite nog maar weinig geweten dat het bij de AS goedkoper was. Op de webshops doen ze soms echte zotte kortingen.
Men zwarte bioracer epic bibshort bij as adventure gekocht met 70% korting ...
Kzou dat nu toch geen instapreeks noemen.

gemiste kans op alltricks... de ParkTool PCS 10.3 stond daar gisteren aan €189...zowat de beste bikestand die je als niet-shop kan kopen.​
En ik al jaren klodden met zo'n kutspel van Xtreme (Rose).​
kga ze eens mailen of ze een uitzondering willen maken​

Zowel bij F4C als in de AS adventure al bioracer gekocht aan prijzen waar die hollandse shop niet aan komt.
Andere reeks of iets in promotie/solden dan kan dat ja. Maar de meeste prijzen zitten er toch boven?

Ja ik heb het op bepaalde promo's. Maar soms zitten daar wel mooie deals tussen. En een zwarte broek blijft ook gewoon maar een zwarte broek. Tis geen bepaalde print uit één of ander seizoen waar nog een grote stock van is.

Ja ik heb het op bepaalde promo's. Maar soms zitten daar wel mooie deals tussen. En een zwarte broek blijft ook gewoon maar een zwarte broek. Tis geen bepaalde print uit één of ander seizoen waar nog een grote stock van is.
Er zit net heel veel verschil tussen broeken.
Welke pad zit erin, wat voor type grippers en hoe zijn de bretellen.
Dat zijn allemaal zaken die anders kunnen zijn en sportful bied in zijn gamma daar de neo van 69€ tot de total comfort van 169€ voor aan.
De total comfort voort 90€ is een koopje, de neo voor 50€ is dat al veel minder ookal is deze goedkoper in absolute cijfers.

Dat zijn allemaal zaken die anders kunnen zijn en sportful bied in zijn gamma daar de neo van 69€ tot de total comfort van 169€ voor aan.
De total comfort voort 90€ is een koopje, de neo voor 50€ is dat al veel minder ookal is deze goedkoper in absolute cijfers.
Dat weet hij wel hoor :)

Hij bedoelt gewoon dat broeken - want zwart - veel minder seizoensgebonden zijn

Betalen met ecocheques mannen, hebben die tenminste ook nog eens voor iets nuttig gediend.

Maar allez ...

Na uw reply en uw appelen met appelen opmerking zou ge toch moeten weten weten dat ik één en dezelfde broek bedoel.

Joepla, zometeen met de ijzeren vogel richting Griekenland voor zes-zeven dagen fietsen (en een trouwfeest). Heb helaas mijn 29'er niet meer kunnen afwerken, dus dan maar met de Surly Long Haul Trucker. Heb mijn rijwiel, een tent, ne gpx, volstrekt te weinig powerbanks, twee landkaarten en geen boekingen. Ben benieuwd!

Joepla, zometeen met de ijzeren vogel richting Griekenland voor zes-zeven dagen fietsen (en een trouwfeest). Heb helaas mijn 29'er niet meer kunnen afwerken, dus dan maar met de Surly Long Haul Trucker. Heb mijn rijwiel, een tent, ne gpx, volstrekt te weinig powerbanks, twee landkaarten en geen boekingen. Ben benieuwd!
Heerlijk als ge dat zo kunt. Ik maak me nu al zorgen voor een deftig toilet in jouw plaats.

Heerlijk als ge dat zo kunt. Ik maak me nu al zorgen voor een deftig toilet in jouw plaats.
En zo uitgehuwelijkt worden is ook niet mijn ding maar alvast Proficiat!
Niks zo tof als in de natuur gewoon uw behoefte doen!
Als het loof goed is, in de winter of een naaldbos valt dat tegen.

In ware vrijdag de 13de-stijl is mijn tweewieler in Brussel blijven plakken. Denk dat ik die originele gpx nu wel door het raam mag flikkeren, tenzij ik 5 dagen 150km en +2000hm per dag ga gravelen. Not sure if can do :unsure:

Als het loof goed is, in de winter of een naaldbos valt dat tegen.
Samengepakte sneeuw, uw sterretje zal nog nooit zo proper geweest zijn!

Terug
Bovenaan