Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken iemand die er een is.is er hier iemand RCC member?
ik had een kameraad die daarvoor wou betalen, maar die is geen lid meer. Ik ben op zoek naar een LS jersey (toch om de hoek aan het kijken bij MAAP) en die van RCC vind ik wel knap, en zeker voor de prijs.
Men's RCC Annual Pro Team Long Sleeve Training Jersey | Rapha
RCC Annual Men's Pro Team Training Long Sleeve Jerseywww.rapha.cc
Je zal het alleen maar weten door het te proberenIn ware vrijdag de 13de-stijl is mijn tweewieler in Brussel blijven plakken. Denk dat ik die originele gpx nu wel door het raam mag flikkeren, tenzij ik 5 dagen 150km en +2000hm per dag ga gravelen. Not sure if can do![]()

Is dat toevallig het trouwfeest van een zekere Steven?Joepla, zometeen met de ijzeren vogel richting Griekenland voor zes-zeven dagen fietsen (en een trouwfeest). Heb helaas mijn 29'er niet meer kunnen afwerken, dus dan maar met de Surly Long Haul Trucker. Heb mijn rijwiel, een tent, ne gpx, volstrekt te weinig powerbanks, twee landkaarten en geen boekingen. Ben benieuwd!

Prijs kwaliteit een leuk wielsetje, de zwarte remrand verkleurd wel heel snel naar gewoon alukleur van het remmenIk moet mijn achterwiel vervangen wegens kapotte lager. Iemand een advies hierin?
Ik heb velgremmen. Twijfel nog of ik ineens een set zou nemen.
Budget is ongeveer 350€ (voor een set) en 200€ voor achterwiel alleen.
*edit: mijn oog is op deze gevallen:
Vision Team 35 Comp SL Wielset | Bakker Racing Products
<p>Ideale wielset voor lange toertochten en trainingen. Deze clincher wielset is geschikt voor draad/vouwbanden en voorzien van Shimano 10/11-speed body.<br /><br />De Vision Team 35 Comp SL wielset is supersnel en voorzien van fraaie platte aero spaken ewww.bakkerracingproducts.nl
Er moeten meerdere Vlaamse trouwfeesten in Griekenland zijn dan, geen Steven.Is dat toevallig het trouwfeest van een zekere Steven?
Veel succes/plezier alleszins.

Als ik geluk heb inderdaad. Duimen dus.Je zal het alleen maar weten door het te proberen
Dus je fiets komt een dag later? Als je geluk hebt.
Heb op mijn (voorwiel) gewoon niets gedaan.Kunt ge op bontrager wielen eigenlijk een standaard velglint (tubeless) installeren ipv zo een hard plastieken bontrager velgstrip?
Beetje beu dat ik weet niet wat voor toeren moet uithalen om die banden daar af te halen.
Of moet ge daar dat die rimstrip gebruiken?
(het gaat om deze fiets, en dus die wielen: https://www.trekbikes.com/be/nl_BE/...ountainbikes/procaliber/procaliber-8/p/21841/)

Ik wou net zeggen... geen enkele Cyclo in Wallonië waar het wegdek zo slecht is als bij de La Chouffe Classic.Gisteren de La Chouffe Classic gereden, blijft toch een leuke tocht. Het is nu de derde maal dat ik de langste afstand rij (2018, 2019 en 2022) en telkens een toch wezenlijk ander parcours. Dat kunnen veel andere grote organisaties toch niet zeggen.
Heeft er trouwens iemand een idee hoe het komt dat in de Ardennen wegdek dat veel in de schaduw ligt in merkelijk slechtere staat is dan wegdek dat veel zon krijgt?
Toch maar een ramp test doen dan en dan kan je alsnog een 20min test doen om te controleren...Ik ga straks na een week enkel lopen wegens tijdsgebrek nog eens fietsen.
Woensdag poging tot 20min ftp test moeten staken, ging nergens heen. Had ook al maanden niet meer op fiets binnen gezeten en was veel te warm. Gestopt na 10min à circa 340w en wou eigenlijk 20min à 345w doen. Reality check zeg...
Je moet dan ook 2 Chouffe ad fundum doen voor vertrek dan valt dat beter mee1x La Chouffe gedaan in 2016 ofzo en na die 1x heb ik gezworen nooit meer te gaan, wegdek daar is zo slecht niet normaal, mja hoe verder naar beneden hoe slechter het wordt
Ik heb ergens, maar door te google’en vind je ‘t wel, een Castelli Squadra zien staan voor €17.Iemand tips/goede ervaring met een betaalbaar packable regenjasje?
Puur voor noodgevallen dus![]()
De banen mogen dan wel meevallen, de hoogtemeters zullen dat niet meer doenJe moet dan ook 2 Chouffe ad fundum doen voor vertrek dan valt dat beter mee

Ik heb zaterdag in Merelbeke voor 4 euro een rit gaan doen van de lokale club daar. Op 105km 2x bevoorrading op hetzelfde niveau als die proximus/peloton boel maar dan 4,5x goedkoper. En een mooie route ook, route ook als gpx beschikbaar op de website. 980hm op 105km.
Was een organisatie van een club via Cycling Vlaanderen.Knap, mag ik weten welke groep dat is? Klinkt interessant!