Ik ben ook ingeschreven!Net ingeschreven voor de BXL Tour categorie Master!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook ingeschreven!Net ingeschreven voor de BXL Tour categorie Master!

Het probleem is vooral dat er geen stretch zit op de core lijn. En dat zit verschrikkelijk slecht.Core long sleeve van Rapha is toegekomen. Zit wel goed, maar die mouwen zijn precies 10cm te lang en gemaakt voor anorexiapatiënte...
Core long sleeve van Rapha is toegekomen. Zit wel goed, maar die mouwen zijn precies 10cm te lang en gemaakt voor anorexiapatiënte...

Dan kunnen jullie er samen misschien iets van maken!Bij mij waren ze 10cm te kort![]()
Pro Team Training lijn is overigens ook niet zo fijn imo... van die super brede gripper banden. De gewone Pro Team lijnen zijn veel aangenamer, dat is aan doen en vergeten dat je het aan hebt.Het probleem is vooral dat er geen stretch zit op de core lijn. En dat zit verschrikkelijk slecht.
Mag ook wel voor dat geld…Pro Team Training lijn is overigens ook niet zo fijn imo... van die super brede gripper banden. De gewone Pro Team lijnen zijn veel aangenamer, dat is aan doen en vergeten dat je het aan hebt.

La passione heb ik zelf niet maar hoor ik wel veel goeie dingen over.Mag ook wel voor dat geld…
Ik was van plan zo een pro team training te kopen, maar ik zal het maar laten precies
Ben eens aan het kijken naar la passione. Maar dat is toch ook maar een funky pasvorm en design zo te zien.
Fashion for cycling verkoopt bioracer dus je kan in België kopen als je wil.Koop gewoon eens Belgisch mannen! op een hollandse webshop weliswaar
Maar niet aan dezelfde prijzenFashion for cycling verkoopt bioracer dus je kan in België kopen als je wil.
dat zal ook de reden zijn waarom er zo vaak van die andere webshop besteld wordt als men de maat kent.Ik ben wél fan van de Pro Team Training (heb 1 ss jersey). Extreem veel stretch. Het zijn wel geen aero aero sleeves die volledig glad zijn, maar ik ben er wel heel blij mee. Absoluut de meerprijs tov de core waard.Mag ook wel voor dat geld…
Ik was van plan zo een pro team training te kopen, maar ik zal het maar laten precies
Ben eens aan het kijken naar la passione. Maar dat is toch ook maar een funky pasvorm en design zo te zien.
Van Eyck ook maar zoals @515 zegt als de prijs stuk meer is...Fashion for cycling verkoopt bioracer dus je kan in België kopen als je wil.

Zale. Heeft hier al een paar keer gestaan.Misschien kunnen jullie deze webshop ook eens vermelden?
Tis niet slecht hé maar imo probeer je beter in de archive sale de echte top reeksen te scoren. Aan de sales prijzen is het verschil sowieso klein.Mag ook wel voor dat geld…
Koop gewoon eens Belgisch mannen! op een hollandse webshop weliswaar
Je moet wel appelen met appelen gaan vergelijken.Zowel bij F4C als in de AS adventure al bioracer gekocht aan prijzen waar die hollandse shop niet aan komt.