De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Volgende week rij ik de GF Schleck, zijn er nog forumleden die deelnemen.
Moest er iemand trouwens interesse hebben die nog geen ticket heeft. Een kameraad van mij heeft er nog 1tje in de verkoop!

Core long sleeve van Rapha is toegekomen. Zit wel goed, maar die mouwen zijn precies 10cm te lang en gemaakt voor anorexiapatiënte...

Het probleem is vooral dat er geen stretch zit op de core lijn. En dat zit verschrikkelijk slecht.
Pro Team Training lijn is overigens ook niet zo fijn imo... van die super brede gripper banden. De gewone Pro Team lijnen zijn veel aangenamer, dat is aan doen en vergeten dat je het aan hebt.

Pro Team Training lijn is overigens ook niet zo fijn imo... van die super brede gripper banden. De gewone Pro Team lijnen zijn veel aangenamer, dat is aan doen en vergeten dat je het aan hebt.
Mag ook wel voor dat geld…
Ik was van plan zo een pro team training te kopen, maar ik zal het maar laten precies :P

Ben eens aan het kijken naar la passione. Maar dat is toch ook maar een funky pasvorm en design zo te zien.

Ik was van plan zo een pro team training te kopen, maar ik zal het maar laten precies :p

Ben eens aan het kijken naar la passione. Maar dat is toch ook maar een funky pasvorm en design zo te zien.
La passione heb ik zelf niet maar hoor ik wel veel goeie dingen over.

Ik was van plan zo een pro team training te kopen, maar ik zal het maar laten precies :p

Ik ben wél fan van de Pro Team Training (heb 1 ss jersey). Extreem veel stretch. Het zijn wel geen aero aero sleeves die volledig glad zijn, maar ik ben er wel heel blij mee. Absoluut de meerprijs tov de core waard.

Fashion for cycling verkoopt bioracer dus je kan in België kopen als je wil.
Van Eyck ook maar zoals @515 zegt als de prijs stuk meer is...

Vriendin wou toertje gaan doen maar na 1m ketting in 2. Dacht dat zal mijn fout zijn want zondag fietsen gekuist en wss missing link niet goed vastgedaan maar nee het was op andere plaats.. geen idee wat ze precies gedaan heeft, chance dat ik nog wat stock heb van kettingen :p
Ketting had nog geen 2000km

Ik was van plan zo een pro team training te kopen, maar ik zal het maar laten precies :P

Tis niet slecht hé maar imo probeer je beter in de archive sale de echte top reeksen te scoren. Aan de sales prijzen is het verschil sowieso klein.

Ik vond vooral de banden aan de korte mouwen nogal vervelend zeker in vergelijking met de Pro Team Flyweight.

Zowel bij F4C als in de AS adventure al bioracer gekocht aan prijzen waar die hollandse shop niet aan komt.
Je moet wel appelen met appelen gaan vergelijken.
Bij de AS een instapreeks kopen en vergelijken met de topreeks op de webshop is niet zinnig :P
Ik heb in feite nog maar weinig geweten dat het bij de AS goedkoper was. Op de webshops doen ze soms echte zotte kortingen.

Terug
Bovenaan