StruikGewas
Well-known member
Ik heb een 10% kortingscode voor zale-online, die al heel goedkope bioracer spullen hebben.
Pm maar indien iemand interesse.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eergisteren net besteld, omdat ik al zo tevreden was van de Bioracer broek, nog een broek en regenvestje.Ik heb een 10% kortingscode voor zale-online, die al heel goedkope bioracer spullen hebben.

Amen!Oranje zeem van bioracer is toch het beste wat ik heb. Ook nog assos gehad. Het zeem zelf is echt wel next level goed, maar die vreselijke grippers verkloten heel de broek.
Dat ging nog wel vlot.Eergisteren net besteld, omdat ik al zo tevreden was van de Bioracer broek, nog een broek en regenvestje.
Net naar het werk gereden met de koersfiets en 600m voor aankomst platte achterband... straks tijdens de pauze eens kijken of ik hem kan fixen of de verzekering bellen. Voelde al niets scherps langs buiten er in zitten.
Mijn fiets-herstel-handigheid wordt goed getraind deze dagen, iets te goed naar mijn zin.
Al goed dat het nog maar 600m wandelen was.

Kostelijke maand hopelijk volgende maand weer een actiecode van Futurumshop![]()
Rubino is toch echt geen specifieke zomerbandIk ben tevreden over de Activ-8 bibbenbanden, kosten niet veel en gaan lang mee.
Buitenbanden is tegenwoordig een ander paar mouwen. Ik had de Vittoria Rubino voor de lente/zomer en de Conti 4-seasons voor herfst/winter.

Tgoh het is zeker al geen winterbandRubino is toch echt geen specifieke zomerband![]()

Ik koop al vrij lang veel van La Passione, maar die hun prijzen zijn al wel verschillende jaren alsmaar de hoogte ingeschoten precies. Tom Boonen zal goed betaald moeten worden zeker tegenwoordigIemand ervaring met puur online zoals La passione of le col?
Altijd wel tevreden van geweest, zowel van broeken als truitjes. Maar het is niet meer zo "goedkoop" als vroeger helaas.Nu, origineel, liggen er hier ook de VITTORIA RUBINOPRO G2 RACE op.Ik ben tevreden over de Activ-8 bibbenbanden, kosten niet veel en gaan lang mee.
Buitenbanden is tegenwoordig een ander paar mouwen. Ik had de Vittoria Rubino voor de lente/zomer en de Conti 4-seasons voor herfst/winter.
Woon-werk en ook trainingen daarrond natuurlijk.Als het voor woon-werk is, zou ik vooral opteren voor lekbestendigheid...
enkel als ik een training bij doe ga ik met de koersfiets. Maar ben toch meer op mijn gemak als ik met de gravel naar het werk ga kwestie van lekke banden.Nu, origineel, liggen er hier ook de VITTORIA RUBINOPRO G2 RACE op.
Woon-werk en ook trainingen daarrond natuurlijk.
In de toekomst misschien gravelbike ook wel meer gebruiken voor W-W, ik kan een deel naast het water rijden met een ommetje.
Dewelke staan bekend als lekbestendig en dewelke net niet?
Nu een eerste lek na 3150km ofzo.
Heb eens gezocht, de broek van la passione die ik heb kost momenteel €135 en heeft het slechtste zeem van al mijn broeken.Maar zijn die broeken vergelijkbaar (in hun gamma op zelfde niveau)? Want heb ook bagger zemen gehad van vermarc maarja 20 euro voor een broek
Maar zal eens voor bioracer gaan nu![]()
Truitjes ben ik ook zeer tevreden van broeken zijn te duur voor wat je krijgt.Broeken heb ik bij la passione nog niet gekocht maar hun truitjes vind ik echt top. Ik heb er ook een dikke wintervest van.
Ik zie dat er nu weer een aantal in promo staan, trui met aero sleeves voor €63. Zo duur is dat toch niet?
Maap is topkwaliteit, heb daar een setje van en is veel duurzamer dan Rapha.
Als je zo een strava challenge meepikt kan je de prijzen nog wat drukken.
Je kan zagen dat het duur is maar ik heb liever een broek van 140 euro die 3 jaar meegaat dan eentje van 105 die je na een jaar niet meer durft aandoen omdat de stof op niets meer trekt...

Ja had die cargo's ook zien passeren. Is er wat over want is het type broek dat ik zou dragen tijdens een bikepack en dat doe je liever niet met een broek van 265 euro... Ik heb een 'gewone' bibs265€ voor de cargo bibshort
Wel 15% korting bij aankoop van bibshort, jersey en sokkies. Maar dan is het nog 385€![]()