Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heb je uw Rapha gewoon eens slecht gewassen ofzo, bij mij ziet die er nog als nieuw uit!Ik kan alleen vergelijken met wat ik heb maar vermarc, assos en maap zitten voor mij ruwweg op zelfde niveau en rapha fameus eronder (niet qua comfort, rapha zit ook goed, maar duurzaamheid is slecht)
Volgens mij heb je uw Rapha gewoon eens slecht gewassen ofzo, bij mij ziet die er nog als nieuw uit!
Voila je zegt het zelf, te heet gewassen!Nee, maat met exact dezelfde heet zelfde probleem en ik was zo naïef om nog eens dezelfde te kopen en die had het ook binnen het jaar... Zal morgen eens een fotootje posten. Is echt triest
Ik ben grote fan van cargo bibs, maar dat is inderdaad een zot bedrag.Ja had die cargo's ook zien passeren. Is er wat over want is het type broek dat ik zou dragen tijdens een bikepack en dat doe je liever niet met een broek van 265 euro... Ik heb een 'gewone' bibs
Ge kunt ook altijd gewoon even stoppenIk ben grote fan van cargo bibs, maar dat is inderdaad een zot bedrag.
Als je offroad aan het rijden bent dan is het een stuk handiger om een reep uit die zakken te nemen ipv ze uit je truitje te moeten vissen.

om eerlijk te zijn: ik heb een cargo bib short van 7mesh (die ik o.a. gebruik voor te bikepacken), maar ik moet bekennen dat ik die zakken zelden gebruik. Misschien eens om telefoon ofzo in te steken wanneer je stopt met fietsen, maar nooit tijdens het rijden. Ik vind het veel handiger om eten etc. gewoon in ofwel de frametas ofwel in toptube te hebben. Een goede broek, is het uiteraard welJa had die cargo's ook zien passeren. Is er wat over want is het type broek dat ik zou dragen tijdens een bikepack en dat doe je liever niet met een broek van 265 euro... Ik heb een 'gewone' bibs
but Strava ...Ge kunt ook altijd gewoon even stoppen![]()
Op het ultieme elitaire voertuig #GRIZLIk rij rond met een pitteleer als bovenstuk #gedistingeerd
2-3j maar?Ik koop niks anders meer van Broeken dan Assos , die zitten zo zalig goed en zeem gaat makkelijk 2-3jaar mee als je wat afwisselt van broeken uiteraard, truitjes koop ik vanalles wat me aanstaat merk maakt me niet uit
Nee, maat met exact dezelfde heet zelfde probleem en ik was zo naïef om nog eens dezelfde te kopen en die had het ook binnen het jaar... Zal morgen eens een fotootje posten. Is echt triest