Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Great war remembrance is ook zo. Eerst door een stuk bos om dan rechtstreeks een kasseistrook op te kunnen gaan.Laten we de cyclo recht door de bos sturen onverhard, wie verzint zo iets![]()
Ben gewoon rondgereden, later ook sturen ze u in den bos om een gravelstrook 10m verder parallel met de weg op te sturenGreat war remembrance is ook zo. Eerst door een stuk bos om dan rechtstreeks een kasseistrook op te kunnen gaan.
Natuurlijk rij je dan lek van al die vuiligheid die aan je banden kleeft en dan die botsen over de kasseien waardoor die vuiligheid mooi door je band gestoken wordt.

Heb daar echt in een colaire geschoten.. 2x plat op die stukken. En de 2de keer was mijn co pomp dan ook nog naar de zak.Ben gewoon rondgereden, later ook sturen ze u in den bos om een gravelstrook 10m verder parallel met de weg op te sturen
Was blij dat ik niet betaald had![]()
De weg is gratisIs het principe van “you get what you pay for” hier van toepassing?![]()

YupLaten we de cyclo recht door de bos sturen onverhard, wie verzint zo iets![]()
.
Ik ben gewoon de grote weg gevolgd tot aan zoete waters dus zever zeg ik!Yup.
Aan de bevoorrading vroegen ze hoe het parcours was en ik zei dat het stukje bos aan ohl nu niet echt nodig was. Blijkbaar zijn ze deze week daar ergens aan de Waverse baan / zoete waters met wegenwerken begonnen en konden ze plots niet meer door.
Dat stukje aan de Weertse dreef zijn wij gewoon op straat gebleven, dat ligt er al slecht genoeg bij.
Wel een pittig toertje!
Zal eens op uw Strava zien morgenVanaf Duisburg zijn wij recht naar Leuven gereden. Geen Smeys gedaan. Dan hadden we al ruim 1200hm's en meer dan 110km. Het was genoeg.
Daar in de buurt van Walibi liggen wel aardige kleppers.

Mja de wind komt vaak van daar dus ideaalVoor de rest geen kasseien of off-road meer gezien.
Nu de route nog vers in mijn geheugen ligt ga ik morgen zelf eens iets uittekenen. Ik denk wel dat ik van thuis uit richting die kanten geraak met +/- 90km. Hoeft voor mij niet altijd >100km te zijn. Als ik op de terugweg nog teveel jus in de benen heb kan ik gerust nog een Smeys of Moskes meepakken![]()

Ik zie me al rijden met mijn stuurlint binnenste buiten, pantys aan, peper in mijn tennissokken en met wollen sokken over mijn schoenen.Als je eens goed wil lachen => https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220406_96964447
Aalst carnaval 2023 heIk zie me al rijden met mijn stuurlint binnenste buiten, pantys aan, peper in mijn tennissokken en met wollen sokken over mijn schoenen.
Peper betalen enkel en alleen om sneller te gaan?! Goe zot!Vreemd dat er niet bij staat: doe een snuifje peper in uw gat om 5km/h sneller te fietsen