De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Ik wou alleen maar aangeven dat een gezondere mobiliteit voor mij gerust gepromoot mag worden, maar ok, einde discussie.

WAT EEN KAKWEER MANNEN
100% mee akkoord, 2x zelfs.

Iemand hier trouwens ervaring met Vermarc kleding? Via het werk zouden we hier aan een leuk tarief wat kleding kunnen bestellen, maar geen idee hoe de maten vallen etc. Ik zag dat ze Vermarc hebben bij Van Eyck in Geel, zou dat raar zijn om daar te gaan passen? :unsure:

Iemand hier trouwens ervaring met Vermarc kleding? Via het werk zouden we hier aan een leuk tarief wat kleding kunnen bestellen, maar geen idee hoe de maten vallen etc. Ik zag dat ze Vermarc hebben bij Van Eyck in Geel, zou dat raar zijn om daar te gaan passen? :unsure:
Hebben ze geen pasmaten beschikbaar via je werk?
Bij ons was dit niet mogelijk met corona = er waren mensen met slechtzittende kleding (zelfs na het volgen van de maattabel), dus best sowieso ergens passen eerst.

Wat is jullie kledij, aanraders?, om te fietsen (vooral woon-werk) in regenweer?

Ik heb daar ook gaan passen om te weten welke maten ik moest nemen voor de club kleren.. Geen mens die daarop let.

Op 22/03 een bestelling geplaatst bij SiS; 23/03 werd mijn pakket verzonden via Fedex.
Pakketje is een eeuwigheid onderweg, ik check nogmaals mijn track & trace en ik zie nu staan 'ready for recipient pick-up' voor depot Machelen.
Euuuhm, verwachten die nu echt dat ik naar Machelen ga rijden en daar mijn pakje ga zoeken?!?

Op 22/03 een bestelling geplaatst bij SiS; 23/03 werd mijn pakket verzonden via Fedex.
Pakketje is een eeuwigheid onderweg, ik check nogmaals mijn track & trace en ik zie nu staan 'ready for recipient pick-up' voor depot Machelen.
Euuuhm, verwachten die nu echt dat ik naar Machelen ga rijden en daar mijn pakje ga zoeken?!?
Wss niet thuisgeweest?

Wss niet thuisgeweest?
Steeds thuis geweest.
Ook geen enkele scanning dat de chauffeur onderweg was.
Die depot ligt op 25 km van mijn deur…

edit: mail teruggekregen van hun klantendienst

Thank you for your reply.

Unfortunately, they cannot always locate the delivery address so it is sent to a pick up location rather than being returned to us.

I can either request that this be returned to us for a refund, or it can be collected.

Please let me know how you would like me to proceed.

Dussss, als ze geen zin hebben om te leveren dan moet je er zelf maar naar op zoek gaan?
Ik heb reeds gebeld met de desbetreffende depot, daar vinden ze zelfs niks terug...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan