De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Laten we de cyclo recht door de bos sturen onverhard, wie verzint zo iets :wtf:
Great war remembrance is ook zo. Eerst door een stuk bos om dan rechtstreeks een kasseistrook op te kunnen gaan.

Natuurlijk rij je dan lek van al die vuiligheid die aan je banden kleeft en dan die botsen over de kasseien waardoor die vuiligheid mooi door je band gestoken wordt.

Great war remembrance is ook zo. Eerst door een stuk bos om dan rechtstreeks een kasseistrook op te kunnen gaan.

Natuurlijk rij je dan lek van al die vuiligheid die aan je banden kleeft en dan die botsen over de kasseien waardoor die vuiligheid mooi door je band gestoken wordt.
Ben gewoon rondgereden, later ook sturen ze u in den bos om een gravelstrook 10m verder parallel met de weg op te sturen :lol:
Was blij dat ik niet betaald had :p

Ben gewoon rondgereden, later ook sturen ze u in den bos om een gravelstrook 10m verder parallel met de weg op te sturen :laugh:
Was blij dat ik niet betaald had :p
Heb daar echt in een colaire geschoten.. 2x plat op die stukken. En de 2de keer was mijn co pomp dan ook nog naar de zak.

En dan komt er ook nog 1 op mijn vingers kijken terwijl de lucht van dat patroon alle kanten uit vloog. "gaat het niet?" "ik denk dat je gewoon best verder doet met je wandelingetje want ik ben in staat om ongelukken te doen"

Laten we de cyclo recht door de bos sturen onverhard, wie verzint zo iets :wtf:
Yup 🙄.
Aan de bevoorrading vroegen ze hoe het parcours was en ik zei dat het stukje bos aan ohl nu niet echt nodig was. Blijkbaar zijn ze deze week daar ergens aan de Waverse baan / zoete waters met wegenwerken begonnen en konden ze niet meer door. Dat zeiden ze daar...
€4 voor 2 bevoorradingen en volledig afgepijld, het kan slechter 🙂

Wel een pittig toertje!

Laatst bewerkt:
Yup 🙄.
Aan de bevoorrading vroegen ze hoe het parcours was en ik zei dat het stukje bos aan ohl nu niet echt nodig was. Blijkbaar zijn ze deze week daar ergens aan de Waverse baan / zoete waters met wegenwerken begonnen en konden ze plots niet meer door.
Dat stukje aan de Weertse dreef zijn wij gewoon op straat gebleven, dat ligt er al slecht genoeg bij.

Wel een pittig toertje!
Ik ben gewoon de grote weg gevolgd tot aan zoete waters dus zever zeg ik!
Verder naar Sint-Joris-Weert waren denk ik idd wel werken

Ja pittig wel, heb de 65 gedaan (moskes wel alternatief op asfalt genomen) en op Smeysberg was het beste er al af (wel thuis vertrokken dus had ook 100km in totaal)

Vanaf Duisburg zijn wij recht naar Leuven gereden. Geen Smeys gedaan. Dan hadden we al ruim 1200hm's en meer dan 110km. Het was genoeg 😛.
Daar in de buurt van Walibi liggen wel aardige kleppers.

Vanaf Duisburg zijn wij recht naar Leuven gereden. Geen Smeys gedaan. Dan hadden we al ruim 1200hm's en meer dan 110km. Het was genoeg 😛.
Daar in de buurt van Walibi liggen wel aardige kleppers.
Zal eens op uw Strava zien morgen
Ja +8% is bij mij vaak harken en als de vorm wat minder is (en de weegschaal wat meer) helemaal :p

En qua wegen ok? Want zo kasseien naar beneden (net voor bevoorrading) hoeft voor mij niet :p

Voor de rest geen kasseien of off-road meer gezien.

Nu de route nog vers in mijn geheugen ligt ga ik morgen zelf eens iets uittekenen. Ik denk wel dat ik van thuis uit richting die kanten geraak met +/- 90km. Hoeft voor mij niet altijd >100km te zijn. Als ik op de terugweg nog teveel jus in de benen heb kan ik gerust nog een Smeys of Moskes meepakken :unsure:

Voor de rest geen kasseien of off-road meer gezien.

Nu de route nog vers in mijn geheugen ligt ga ik morgen zelf eens iets uittekenen. Ik denk wel dat ik van thuis uit richting die kanten geraak met +/- 90km. Hoeft voor mij niet altijd >100km te zijn. Als ik op de terugweg nog teveel jus in de benen heb kan ik gerust nog een Smeys of Moskes meepakken :unsure:
Mja de wind komt vaak van daar dus ideaal :D

Ik ging snelste weg op 98km uitkomen dus dan doe ik die moeite wel :p

Terug
Bovenaan