Als een e-bike op boost staat moet ik toch al serieus beginnen te peren om die bij te houden hoor. Dan mogen ze nog max 40km rijden, dat hou ik nooit op dat tempo.Als ze op hun max knallen met e-mtb zal hun range niet al te groot zijn. Als ge zelf een beetje conditie hebt moet je gemakkelijk 45-50km aankunnen en dat halen ze normaal niet met e-mtb als ze heel de tijd op max rijden. Dan pakt gij de kop en doet ge zo is een toerke en dan halen ze niet en kan jij lachen.Vanaf dan zullen ze zullen ze wel wat meer batterij sparen zeker?
Snap ik. Ik was op een gegeven moment tegen een collega op het werk hetzelfde verhaal aan het doen, en toen bleek dat die ook altijd alleen enduro reed, dus we hebben nu een nieuw groepje met 3-4 mensen wat ideaal is. Vroeger ook veel te veel in grote groepen gaan rijden wat toch een pak minder plezant is dan in een klein groepje.ja inderdaad. Dan kunnen ze een paar specials extra rijden. Langs de andere kant gaan ze hooguit 1 keer per 2 maand ofzo naar de ardennen. Dus de rest rijden we in midden Limburg. Normaal aan een normaal tempo, nu knallen ze tegen het max van hun ebike. Mijn goesting gaat snel over zo, dus ga meer en meer alleen op mijn gemak fietsen.
Vanaf dan zullen ze zullen ze wel wat meer batterij sparen zeker?

)
zo intensief was het nochtans niet)