BonIver
Well-known member
Dan is een zadeltasje toch veel praktischer? Hangt permanent aan de fiets, geen risico dat je iets vergeet en vooral je hebt wat meer ruimte op de rug. Het verbaast mij nog altijd hoe vaak ik mensen zie zonder tasje, maar dan wel alles in het achterzakje van hun shirt gepropt. Mijzelf kennende zou ik dat de helft van de tijd gewoon vergeten.ThePack! in je achterzak
![]()
The Pack Essentials Case | Dark Blocks - The pack
An optical illusion, a trick of the brain; the pattern of our Blocks Essentials Case makes it look like the case has relief. Whereas your brain sometimes tries to trick you, we are not. The Blocks Essentials Case is not an illusion and does what it says it does: it keeps your essentials safe...thepack.cc
Het is krap, maar het past perfect voor minipomp, co2 bommeke, minitool, biba en bandenlichters.
Ik heb zelf de Lezyne Road Caddy en die zit perfect onder het zadel, valt zelf niet op en zit muurvast.
Tuurlijk, gewoon meepakken naar de kamer. Je kan altijd bij het reserveren die vraag eens stellen of dat ok is, maar zou me daar geen zorgen om maken. Wel altijd iets van doek ofzo voorzien om wat af te kuisen als het wat geregend heeft.Ik zou eens een weekje alleen naar Calpe gaan om te fietsen. Hoe pakken jullie dat aan om die huurfiets te stallen 's nachts? Vroeger altijd een huis gehuurd met vrienden, dus dat was gemakkelijk. Maar wat als je in een hotel logeert? No shame door de gang lopen?