Mr.Fingers
Well-known member
Ik heb die gehad (nu heb ik ventielen die met de Zipp's meegeleverd waren). Zeer goede ventielen, en inderdaad, dat zwarte dingetje is om de ventielkern te verwijderen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja
![]()
Bicycle Rolling Resistance | Rolling Resistance Tests
Bicycle Rolling Resistance publishes detailed reviews and articles about mountain bike and road bike tires, which have been tested on our rolling resistance rollerwww.bicyclerollingresistance.com

Moest ik nu ventielen moeten kopen, zou ik Fillmore's kopen. Nieuw soort design, schijnt goed te zijn:
![]()
Reserve Fillmore Tubeless Valves Review
Reserve Fillmore tubeless valves aim to triple the airflow, be less prone to clogging, and replace standard Presta valves. Here's our full review...bikepacking.com
Ik rijd overigens al enkele jaren met schwalbe tubeless ventielen, werkt wel. Ik verwijder de core en giet sealant erin met een klein flesje. Met mijn voetpomp is het soms een gedoe om de banden mooi in de velg te krijgen, en ik heb geen zin om een lading sealant te verliezen...
Bestellen die handelWiel gaan halen, ze hebben nog scalpel 2 in mijn maat op voorraad (in grafeen kleur dus niet dat oranje).
Tempting, enige issue's zijn lefty (onderhoud dus in Gent) en xt (kan dus niet wisselen met hardtail, dacht andere body maar achterwiel is ook assymetrisch blijkbaar)
Unieke kans, opspringen!!Wiel gaan halen, ze hebben nog scalpel 2 in mijn maat op voorraad (in grafeen kleur dus niet dat oranje).
Tempting, enige issue's zijn lefty (onderhoud dus in Gent) en xt (kan dus niet wisselen met hardtail, dacht andere body maar achterwiel is ook assymetrisch blijkbaar)
Bedoelen ze daar geen asymetrische velg mee?achterwiel is ook assymetrisch blijkbaar)
Bedoelen ze daar geen asymetrische velg mee?
Doordat de spaakgaten in uw velg niet in het midden staan maar offset, gaat de spaakspanning (en ook lengte) tussen de beide kanten (links en rechts) veel meer gelijk lopen.
Dat is het.
Vraag me niet wat het is. Nooit veel aandacht aan besteed.

Dat is het nadeel.... Maar ik ben er wel benieuwd naar. Maar ik heb nog een paar Peaty tubeless valves in de verpakking in mijn schuif liggen..... dus 't zal nog niet voor direct zijnPrijzige beestjes wel.
.
Had al ge-edit:@poeperman maar klopt het dan dat wielen tussen 2 frames dus niet uitwisselbaar zijn (als ene zo is en andere gewoon)?
Want anders kan ik gewoon de body vervangen (dt Swiss naven). Kan ook gewoon 3-pawl wiel kopen als ik toch wil gaan beachracen.
En dan mss ook nx-cassette![]()
).Snake oil en van die dingen. Wat je wel hebt is dat de meeste ventielen 1 toevoergat hebben in het midden bovenaan. En dat werkt niet goed met sealant met partikels in, of als je zo'n schuimrubberen liner hebt. Dus eentje met toevoergaatjes aan de zijkant (meerdere) is dan wel een betere optie.Die Tubeless Valves... dat is toch iets dat niet doorontwikkeld hoeft te worden?
Ik heb eentje en tis echt de maxVerdomme de canyon grizl is beschikbaar in mijn maat in januari..
Maar ik mag echt niet, nog maar een auto gekocht als pleziertje.