Str8_6
Well-known member
I know..Ik heb eentje en tis echt de max

Ik kijk weer veel te veel en dat is niet goed!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know..Ik heb eentje en tis echt de max

Gewoon doen! Je moet uwzelf ook iets gunnen!I know..
Ik kijk weer veel te veel en dat is niet goed!
Ik heb mezelf nog maar een pleziertje gegund met 4 nullen achterGewoon doen! Je moet uwzelf ook iets gunnen!

. Wat is die paar euro’s dan nog voor zo een mooie grizl!Ik heb mezelf nog maar een pleziertje gegund met 4 nullen achter.
Eens een paar nachtjes over slapen. (en hopen dat hij tegen dan uitverkocht is want de goesting zal zeker niet over gaan)
Hier heb ik verkeerde vriendenWat is die paar euro’s dan nog voor zo een mooie grizl!
Allez dat is op alle vlakken een goeie investering.
Goed voor de lijn, gezond, geen uitstoot, je hebt iets om uw tijd te doden en een boost voor uw relatie!
. Over je laatste punt heb ik wel serieuse twijfels. Ver EN overal, stel dat ze heel boos is kan je direct gaan bikepacken.Hier heb ik verkeerde vrienden. Over je laatste punt heb ik wel serieuse twijfels.
Alhoewel.. Ze heeft toch haar enkel zwaar verstuikt..de eerste weken gaat ze me niet te pakken krijgen en tegen dan is ze afgekoeld, en zoniet kan ik ver weg rijden op mijn grizl
Heb je hier ondertussen al meer antwoorden op gekregen? Ik ben gelijkaardig gebouwd (iets groter maar ook iets zwaarder)Met mijn 84kg en 1m78-79 moest ik wel voor een XL truitje gaan van Sportful. Dus misschien zijn die comments over die merken meer gericht op mensen die effectief wel bovengemiddeld zwaar zijn voor hun lengte (zonder daarom dik te zijn). Toegegeven, deze zomer toen ik het truitje kocht zal het eerder 88kg geweest zijn.
Dus je licht verzekeringen op?Nog eens een goei zaak gedaan vandaag. Mijn velgen van de enduro waren op. Dus met fietsmaker kunnen regelen dat we ze wat schever gingen zetten en dossiertje gingen indienen bij de verzekering. Toch weer een goei 1000 euro uitgespaard zo.![]()
- Het is beter om met 40mm banden te rijden in een vork voorzien tot 50mm banden dan omgekeerd (en geloof mij. Op het zompig patattenveld van Boer Juul ben je blij dat je 50mm banden hebt, en niet tot aan de spaaknippels in de modder wegzakt).Waarom is de Grizl hier opeens meer gewild dan de Grail? (ik ken de verschillen)
Nee want ze waren al kapot, gewoon wat duidelijker op het filmpje gezet.Dus je licht verzekeringen op?
Voor mij is het omdat ik graag eens in de duinen zou gaan crossen ermee aangezien dat maar 20 minuten rijden is.Waarom is de Grizl hier opeens meer gewild dan de Grail? (ik ken de verschillen)
Want voor een Vlaming lijkt mij de Grail veel nuttiger (en sneller). Of is dat om de door marketing gevoede droom op een biketrip over ruig terrein levendig te houden (die je, wees eerlijk, nooit zal doen)
Kan je dan niet beter een rigide mtb met beachbanden nemenVoor mij is het omdat ik graag eens in de duinen zou gaan crossen ermee aangezien dat maar 20 minuten rijden is.
En dan lijkt me de grizl wel nog iets handiger omdat je nog iets breder kan gaan van band. Maar een grail zou voor mijn gebruik zeker even goed volstaan, maar ik vind de grizl er nog iets stoerder uitzien.
Qua prijs zijn ze eigenlijk ook gelijk.

Dan kan ik nog beter een crossmoto nemen.Kan je dan niet beter een hybride mtb met beachbanden nemen![]()
Offtopic, wat gekocht als pleziertje?Dan kan ik nog beter een crossmoto nemen.
Het hoofddoel zal wel baan zijn als het er modderig bij ligt en eens een aarde/grindpad erbij te nemen als het op mijn weg ligt.
En soms de zondag eens in het zand gaan spelen samen met de mtbers van onze club.
BMW 430iOfftopic, wat gekocht als pleziertje?
Aan de VBL experts...Werkt wel, meermaals gebruikt tijdens lange schaatstochten. Ik heb altijd iets van linersok onder de VBL gedaan, en daarbuiten de echte isolatielaag, kwestie van niet recht in de VBL te zitten en deze ook te beschermen tegen mogelijk scherpe teennagels. Kapotte VBL bij -20-30 is toch maar wat dodgy.
('s Avonds altijd wel instant sokwissel in de tent, warme donssloefen en de gebruikte sokken drogen door ze onder uw kleren over uw schouders te hangen om ze de volgende dag te kunnen herbruiken. Al is dat voor de wielrenners op dagtocht hier niet echt van toepassing.)
Grail = meer op snelheid
Grizzl = meer op comfort en wat zwaarder offroad
Dat denk ik toch
Omdat ik al een MTB heb, en geen racefiets meer gekozen voor een grail.
voet - vbl - sok - schoenAan de VBL experts...
Stel je hebt maar ruimte voor 1 paar sokken, onder dik gevoerde schoenen.
Doe je dan voet/kous/VBL/schoen of voet/VBL/kous/schoen? Mij lijkt enkel het eerste aangenaam om dragen...