Het ziet er voorlopig doenbaar uit, max. 28 graden normaal (voorlopig).
Ik zat twee weken geleden iets zuidelijker in Frankrijk (Var regio) en daar kwam ik toch wel serieus in de problemen door de warmte (volgens mijn wahoo tot 39graden, maar dat zal iets overdreven zijn).
Dat is wel nog een goede tip eigenlijk! Eens zien of dat op een wahoo ook kan.
Er zijn gelukkig veel bevoorradingsposten dus het is niet nodig om te vertrekken als een volbeladen ezel.
En ik krijg spontaan kotsneigingen bij de gedachte aan peperkoek. Ik heb daar echt een degout van gekregen :'). Een beetje van zoetigheid int algemeen eigenlijk. Zou aan de supporters graag vragen om naar 't einde toe ergens klaar te staan met een sandwichke met préparé

.