Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren gekeken. Ik kijk letterlijk nooit naar Belgische tv, maar raad het iedereen hier wel aan. Een inkijk in echte trainingenIemand De tijd van ons leven gezien gisteren? Eigenlijk wel een gestoorde en onmogelijke opdracht, niet? Het moet wel zalig zijn om zo een half jaar te kunnen trainen, volledig begeleid door experts. Ik vroeg me wel af, was Otto-Jan zijn FTP nu ~310 bij zijn eerste test? Dat is toch al vrij stevig voor iemand die precies enkel maar op zondag rijdt![]()

Die inkijk heb ik toch niet gezien. Tenzij je het beeld stilzet en hun trainingpeaks gaat aflezenGisteren gekeken. Ik kijk letterlijk nooit naar Belgische tv, maar raad het iedereen hier wel aan. Een inkijk in echte trainingen
Paar mooie uitspraken, o.a. van OJH zijn vrouw wanneer ze zijn dieet zat is.
"Een man die een donkerbruine boterham eet met kaas zegt mij niets. Een man die met mij op restaurant gaat en daar een biefstuk friet eet, vind ik leuk" ofzoiets
Sympathieke mensen ook allemaal.
Gigantisch geschrokken van OJH zijn tweede test. Wat een terugval. 'k vind het een beetje een blammage voor de diëtiste. Ze hebben toch nog af en toe contact gehad precies, al kan het natuurlijk ook volledig aan OJH liggen. Dat zal wel waarschijnlijker zijn.

Ge hebt gelijk. Ik bedoelde vooral de opofferingen die nodig zijn en hoe snel ge over schreef gaat zoals OJHDie inkijk heb ik toch niet gezien. Tenzij je het beeld stilzet en hun trainingpeaks gaat aflezen
Als je elke dag honger hebt, je valt 1kg/week af (dat is tekort van 8000kcal per week) dan is dat idd toch ook wel de persoon zelf denk ik![]()
Op het eerste zicht is het natuurlijk makkelijk/logisch om naar de diëtiste te kijken. Maar OJH zei zelf dat hij geen weegschaal had thuis (toen hij op bezoek was bij Elodie), dat helpt natuurlijk niet om op te volgen (zowel hijzelf als voor de diëtiste).Gigantisch geschrokken van OJH zijn tweede test. Wat een terugval. 'k vind het een beetje een blammage voor de diëtiste. Ze hebben toch nog af en toe contact gehad precies, al kan het natuurlijk ook volledig aan OJH liggen. Dat zal wel waarschijnlijker zijn.
Dat is inderdaad een merde. Of je mag er niet door, of je kan er gewoon niet door (ik heb zo al wel eens als een dwaas op een pattatenveld zitten zoeken naar een onbestaand pad).Is komoot en ridewithgps beter om offroad routes te maken voor gravel/mtb. Heb terug een route gemaakt via routeyou en helft mocht je niet door (enkel wandelaars etc). Stond nochtans correct op gravel/mtb.
Als je effectief op de weg klikt tja dan gaat die u er in sturenIs komoot en ridewithgps beter om offroad routes te maken voor gravel/mtb. Heb terug een route gemaakt via routeyou en helft mocht je niet door (enkel wandelaars etc). Stond nochtans correct op gravel/mtb.
Dat was vooral een momentopname, uiteraard veel minder goed dan zijn eerste test. Maar zoals ze reeds aanhaalden: zijn vo2max was met 30% gestegen. Laat hem enkele dagen rusten en zich eens goed rond eten, en dan opnieuw die test uitvoeren. Het resultaat zou al heel wat anders zijn. Ongetwijfeld beter dan zijn eerste test. Ik geloof er dus nog inGigantisch geschrokken van OJH zijn tweede test. Wat een terugval.

Nogal een geluk dan dat ik dat niet heb gedaan. Oef!Ben niet zo'n fan om conclusies te trekken als je niet weet hoe die begeleiding ineen stak.
Voor op de weg maakt het niet echt uit wie van de drie zeker?RideWithGPS is door den band genomen wel erg goed met u niet ergens in te laten gaan waar het niet mag. Maar 't zal ook wel wat van de regio afhangen. Komoot is wat coulanter daarin, en RouteYou is gewoon verschrikkelijk. De eerste twee gebruiken informatie van het OSM-kaartinformatienetwerk, iets wat toch wel vrij goed bijgehouden wordt. Ik heb zelfs al gemerkt dat die soms straten waar ik vroeger al doorgereden heb ineens niet toegankelijk maakt, en als ik daar dan aankom, dan zie ik dat de straat bvb over de ganse breedte opgebroken is voor werken.
Bedankt voor de waarneming Frank!Oef deis er al aan het doorkomen!

185!77kg en hoe groot?