Ik heb moeite om te geloven dat er substantieel meer mensen di2 gaan kopen nu, degene die het wilden en konden betalen hebben het ondertussen wel al lang.Omdat dit ervoor zorgt dat fietsbouwers geen rekening meer moeten houden met ook mechanische groepset te kunnen monteren.
Wat dus ervoor zorgt dat er geen geleiding voor kabels meer zijn die niet gebruikt worden. Dat gaat ervoor zorgen dat de hogere frames enkel nog elektronisch zullen kunnen rijden.
Sram en campa zijn al even elektronisch only op hun hogere groepsets. En voor een reden.
Het zal ook voor veel meer mensen naar Di2 pushen waardoor de algemene prijs zal dalen.
Persoonlijk zie ik geen enkel nadeel aan Di2, enkel maar voordelen.



, maar dat is dus ongeveer uw FTP idd