Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga zondag de gordel rijden van 100 km en moet toch semi-dringend nieuwe bretellen hebbenNu zaterdag komt er een nieuwe (Paris-Roubaix challenge).
.hoe kan je nu zitten wachten op di2-only?Weet niet of het hier al besproken is, maar ik ben blij dat de Shimano hun nieuwe ultegra lijn heeft aangekondigd. Kan ik eindelijk eens kijken voor een nieuwe fiets.
12 speed en Di2-only is waar ik op zat te wachten. Ben eens benieuwd wat dit met de prijzen van de fietsen zal doen.
Inderaadhoe kan je nu zitten wachten op di2-only?
Dat is net als zitten wachten op het moment dat ze enkel nog een rode fiets uitbrengen, terwijl je al jaren een rode én een blauwe kan kiezen.

Ik begrijp het ergens wel dat het ook niet tof is voor de klant.Als je een 2021 bestelt en ze kunnen maar een 2022 leveren dan heb je geen poot om op te staan denk ik. Ze leveren uiteindelijk een andere fiets, andere kleur, hier en daar vermoedelijk ook een iets ander onderdeel.
Ik snap ook niet echt dat er nog winkels fietsen verkopen zonder op de bestelbon te zetten dat de prijs onderhevig is aan wijzigingen. Ik vele sectoren is dat toch vrij courant, en in de huidige tijden gewoon een must. Er zijn merken die hun prijzen 2x per jaar gewijzigd hebben.
Je kan het ook omdraaien. Als de fiets 100 euro goedkoper geworden was. Zou je het dan normaal vinden dat je 100 euro meer betaalt? Je bent uiteindelijk akkoord gegaan met de duurdere prijs.
Omdat dit ervoor zorgt dat fietsbouwers geen rekening meer moeten houden met ook mechanische groepset te kunnen monteren.hoe kan je nu zitten wachten op di2-only?
Dat is net als zitten wachten op het moment dat ze enkel nog een rode fiets uitbrengen, terwijl je al jaren een rode én een blauwe kan kiezen.
Mezelf kennende zou ik 90% van de tijd rond rijden met een lege batterij..Omdat dit ervoor zorgt dat fietsbouwers geen rekening meer moeten houden met ook mechanische groepset te kunnen monteren.
Wat dus ervoor zorgt dat er geen geleiding voor kabels meer zijn die niet gebruikt worden. Dat gaat ervoor zorgen dat de hogere frames enkel nog elektronisch zullen kunnen rijden.
Sram en campa zijn al even elektronisch only op hun hogere groepsets. En voor een reden.
Het zal ook voor veel meer mensen naar Di2 pushen waardoor de algemene prijs zal dalen.
Persoonlijk zie ik geen enkel nadeel aan Di2, enkel maar voordelen.
Mezelf kennende zou ik 90% van de tijd rond rijden met een lege batterij..
Die batterij gaat echt heel lang mee hoorMezelf kennende zou ik 90% van de tijd rond rijden met een lege batterij..

1.000 km is de officiële mededeling van Shimano he.Je hoeft de batterij maar 1 of 2 keer per jaar op te laden, die 1000 km klopt totaal niet, het is eerder 5000
Aantal keer per jaar is lastig, hangt af van hoeveel je rijdt en hoeveel je schakelt natuurlijk. Maar gemiddeld mag je rekenen dat je 1500 tot 2000 kan bollen voor het echt leeg is, dat is toch wat ik zowat opmerk bij mijne. Lang genoeg dus om dus niet constant te denken dat je moet bijladen.Je hoeft de batterij maar 1 of 2 keer per jaar op te laden, die 1000 km klopt totaal niet, het is eerder 5000
Mtb cassette is nog duurder vermoed ik.Ahja, uiteraard. En aangezien zowat iedere 12-speed cassette 10T heeft als kleinste kransje (campagnolo uitgezonderd), moet dat inderdaad een XDR-driver hebben.
En het is niet dat die derailleurs groot genoeg zijn om een 12-speed MTB cassette te kunnen manipuleren, anders had dat een oplossing kunnen zijn.