SomeDude
Banned
Peage kan in Frankrijk kan je omzeilen, vignet Zwitserland heeft hem al en tanken dat doen we toch met de europese tankkaart van het werkPeage in Frankrijk, wegenvignet in Zwitserland, tolsnelwegen in Italië. Het loopt al snel op.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peage kan in Frankrijk kan je omzeilen, vignet Zwitserland heeft hem al en tanken dat doen we toch met de europese tankkaart van het werkPeage in Frankrijk, wegenvignet in Zwitserland, tolsnelwegen in Italië. Het loopt al snel op.

We? Bedoel je iedereen van BG die tankkaart van je mag lenenPeage kan in Frankrijk kan je omzeilen, vignet Zwitserland heeft hem al en tanken dat doen we toch met de europese tankkaart van het werk![]()

Zolang daar budget op staat en je alles terugbetaald welWe? Bedoel je iedereen van BG die tankkaart van je mag lenen![]()

)Remmen is angst en terugschakelen is verliezen!Zolang daar budget op staat en je alles terugbetaald wel
Denk dat ik binnenkort ook op de rollen mag, nergens remblokjes te vinden (tenzij ander merk en dubbel zo duur)
Dat hoeft zelfs geen Shimano te zijn, mag gerust SRAM, Microshift,... zijn, hoe goedkoper hoe beter. Alleen geen Campagnolo, want die gebruiken een afwijkende maatvoering. En ook geen te grote cassette. 11-25 is meer dan groot genoeg.
Degene die ik vind zijn vaak 11-34 of moet ik dagen wachten op levering.
Aha thx. Mag dat zo ene van hun huismerk zijn of is dat te slecht?@veloke decathlon lijkt er al binnen te hebben bv
Gewicht is geen issue dus beter goedkope staal dat niet slijt nemen denk ik danAha thx. Mag dat zo ene van hun huismerk zijn of is dat te slecht?
Wel beu, ben daar letterlijk vorige week voor 90eur energy bars en poeder gaan halen en ik ga nie graag naar die winkel.
Loopt trouwens wel op, laatste maanden al 1400eur uitgegeven aan fietsmateriaal en dan moet ik nog kijken voor een nieuwe fiets. Wat shirts, twee assos broeken, smart trainer, onderlijfkes, bidons en houders, onderhoud, wahoo bolt,...
Ik wil mijzelf wijsmaken dat het na de aankoop van fiets wel zal beteren maar...

Wat wil je dan precies invetten aan het crankstel (oprechte vraag)
De bearrings en de axle zelf.
Het is soms heel moeilijk om te bepalen waar een gekraak vandaan komt. Zeker met frames uit carbon. Vaak klinkt het niet zo, maar is het toch de zadelpen. Even uithalen, opnieuw invetten, is een snelle test.De bearings en de axle zelf.
Zit af en toe met een gekraak dat uit de richting van het crankstel komt (ligt normaal niet aan pedalen/zadelpen), dus ik hoop dat dit zal helpen.
Hoeveel keer ik al niet gezegd heb tegen vrouwlief, "nog X aanschaffen en dan heb ik alles"... Maar altijd heb ik nog iets te kort of is er iets aan vervanging toeLoopt trouwens wel op, laatste maanden al 1400eur uitgegeven aan fietsmateriaal en dan moet ik nog kijken voor een nieuwe fiets. Wat shirts, twee assos broeken, smart trainer, onderlijfkes, bidons en houders, onderhoud, wahoo bolt,...
Ik wil mijzelf wijsmaken dat het na de aankoop van fiets wel zal beteren maar...

mijn financieel verantwoordelijke gelooft dat allang niet meerHoeveel keer ik al niet gezegd heb tegen vrouwlief, "nog X aanschaffen en dan heb ik alles"... Maar altijd heb ik nog iets te kort of is er iets aan vervanging toe![]()
Meneer doktoor heeft vandaag gebeld.Knieproblemen blijven aanhouden.
Begonnen net voor Alps Epic, eind juni. Na de Alps Epic (waar ik uiteraard bijzonder rustig heb getrapt), lang niet gefietst (zo'n 4 à 5 weken). De eerste keer dat ik toen op de fiets sprong na 20 km weer last. Weer een pauze van twee weken en vorige woensdag 55km probleemloos gefietst, wel traag, maar geen probleem als we van daar weer kunnen opbouwen.
Gisteren eens rustig naar 't stad gefietst en na 5 kilometer kwam de stekende pijn weer op
Gisterenochtend ook heb ik onder de MRI gelegen. De dokter belt maandag met de resultaten.
Woensdag nog positief ingesteld, maar ik ben al een hele poos bang dat de knie een blijvende zwakke plek gaat zijn en ik niet (veel) meer vol ga mogen knallen. Echt balen. Behalve wachten op maandag, kan ik niet veel doen, maar het spookt echt door mijn hoofd![]()
Thanks, leuke info!En de nieuwe Ultegra (R8100) is vandaag gelost. Alleen in DI2 versie, geen mechanische optie meer.
- 12-speed
- wireless shifters (en alleen shifters) voor de discbrake versie. Derailleurs zijn verbonden met een centrale batterij, shifters hebben hun eigen knoopcel. De rimbrake versie is nog wel volledig bedraad.
- ingebouwde bluetooth-connectiviteit, geen nood meer voor aparte dongle
- crankset met ingebouwde powermeter (50/34 & 52/36)
- cassette blijft 11T kransje behouden, dus gewoon een splined freehub, geen driver nodig. Beschikbaar in 11/30 & 11/34.
- geen junction-boxes meer, maar direct-access opladen via de achterderailleur
- Servo-wave technologie van de GRX (en dus MTB) groupset voor meer modulatie bij het remmen
- bij schijfremmen zijn de remklauwen iets breder, waardoor remschijven minder snel aanlopen (bij regenweer bvb)
- verbeterde ergonomie voor de shifters
![]()