Zonder lakken een week.Hoe lang duurt de herstelling daar?
Ik bracht mijn kader binnen bij een servicepunt, en zij sturen dat dan op naar Nederland. Het opsturen tel je nog bij die week.
Daarnet nog 60km gravelroute gereden met de fiets. Je voelt er niets van dat hij hersteld zou zijn (op letterlijk 6 plekken
).Het mooie is dat ze je de keuze laten om al dan niet te lakken. Bij andere herstellers moet je het er bij nemen. Nog contact gehad met 2 of 3 andere herstellers.
(Zitbuis, beide seat stays in't midden en dan ook nog ter hoogte van bevestiging rem, onderbuis en trapas shell)




Is er al veel verschil tussen mijn fietske en een hedendaags instapmodel of merk ik het pas echt eens ik naar ultegra groepsets, full carbon, etc ga kijken?