Je moet wel het vermogen hebben om daar snelheid op te kunnen vasthouden natuurlijkHet geheim van kasseien is: hoe rapper je erover rijdt, hoe egaler het aanvoelt, omdat je echt over de oneffenheden heen vliegt. Waarom is de Koppenberg/Muur/Paterberg zo zwaar? Omdat die best steil omhoog gaan, maar ook omdat je er zo traag over gaat dat je ieder putje en kiertje induikt.
Ik kan dat niet hoor zo 35 of sneller daar rijden. 100m maximaal en dan zakt de snelheid als een pudding in elkaar.



Ach ja, voor mei 2022 zou toch moeten lukken zeker? Dat is de absolute deadline wegens weekje trails rippen in het buitenland