ShadesOfJae
Well-known member
@Mr.Fingers Ik heb vandaag uw route door het Brusselse gereden en dat viel al bij al nog wel goed mee. Niet superdruk maar wel veel verkeerslichten. Fietspaden en fietsstroken waren meestal ook wel in orde. Enkel rond Brussel-Zuid en de Nieuwstraat wat zitten vloeken op het verkeer en voetgangers, maar niet veel verder was ik Brussel uit, dus dat was even doorbijten. En het uitzicht in Rue d'Aerschot maakte dat dan weer goed.
Zoniënwoud was ook wel leuk en een welgekomen afwisseling.
Vanmorgen had ik ook het briljante idee om nog een ommetje in te plannen naar de Moskesstraat en Overijse. Die 20km extra heb ik toch gevoeld op 't einde.
En in Overijse was 't dan nog rommelmarkt in de S-bocht, dus ik kon te voet naar boven.
Eindresultaat: 172km in de benen en 18 nieuwe gemeenten afgevinkt. Bedankt voor de route!
Zoniënwoud was ook wel leuk en een welgekomen afwisseling. Vanmorgen had ik ook het briljante idee om nog een ommetje in te plannen naar de Moskesstraat en Overijse. Die 20km extra heb ik toch gevoeld op 't einde.
En in Overijse was 't dan nog rommelmarkt in de S-bocht, dus ik kon te voet naar boven.Eindresultaat: 172km in de benen en 18 nieuwe gemeenten afgevinkt. Bedankt voor de route!
)
), raad ik de upgrade aan :