SomeDude
Banned
Iemand hier met een Tickr?
Heb mijn consumptiecheques paar maand geleden opgedaan aan de nieuwste Tickr maar heb vaak last dat die in het begin (soms duurt het bijna een uur) veel te lage HS geeft (zelfs onder de 100 als ik vol omhoog rijdt).
Ook last van?
Ik doe die gewoon om, moet je dat mss nat maken? Dacht dat dat passé was
Heb mijn consumptiecheques paar maand geleden opgedaan aan de nieuwste Tickr maar heb vaak last dat die in het begin (soms duurt het bijna een uur) veel te lage HS geeft (zelfs onder de 100 als ik vol omhoog rijdt).
Ook last van?
Ik doe die gewoon om, moet je dat mss nat maken? Dacht dat dat passé was





.