Daarnet even naar het technische speeltuintje in Lovendegem gegaan (dat niet veel voorstelt)
'k Heb er geoefend op een drop die mij al altijd heeft geïntimideerd. Langs de linkerkant kan je eraf rijden, in't midden en rechts moet je committen en vertrouwen op je fiets en techniek. Opgebouwd via links dus.
Bleek - zoals steeds - super easy. Uiteindelijk zo'n 15 - 20 keer afgesprongen en voelde me op elk moment in controle.
De stage in de Alpen heeft ook goed geholpen met wat durf te kweken op de fiets.
Het voelt goed om merkbaar vooruitgang te boeken