Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraag want is me niet direct duidelijk.
Moet je op een Wahoo Kickr nog een cassette bijkopen? Ik vermoed van wel want de ene fiets is de andere niet als je het achterwiel eruit haalt.
Een Kickr komt mét een cassette (11-28) en een Kick Core zonder één dacht ik. Dat past op elke fiets met 11sp versnellingen.
Brillen van Oakley (in dit geval de sutro), iemand die ervaring kan geven over prizm road en prizm jade.
Dus de oranje/rode vs paars/groene lens.
Ik weet dat het verschil hem in lichtdoorlaatbaarheid zit.
Maar enige voorkeur of ervaringen bij het Belgische weer wat er aan te raden valt?
Is de road nog voldoende op een echt zonnige dag, is een jade te donker op een dag zoals vandaag (wel fel licht maar geen volle zon)...
Of is dat verschil maar miniem en beter kiezen op voorkeur/looks?
Brillen van Oakley (in dit geval de sutro), iemand die ervaring kan geven over prizm road en prizm jade.
Dus de oranje/rode vs paars/groene lens.
Ik weet dat het verschil hem in lichtdoorlaatbaarheid zit.
Maar enige voorkeur of ervaringen bij het Belgische weer wat er aan te raden valt?
Is de road nog voldoende op een echt zonnige dag, is een jade te donker op een dag zoals vandaag (wel fel licht maar geen volle zon)...
Of is dat verschil maar miniem en beter kiezen op voorkeur/looks?

Momenteel in actie bij futurum…Brillen van Oakley (in dit geval de sutro), iemand die ervaring kan geven over prizm road en prizm jade.
Dus de oranje/rode vs paars/groene lens.
Ik weet dat het verschil hem in lichtdoorlaatbaarheid zit.
Maar enige voorkeur of ervaringen bij het Belgische weer wat er aan te raden valt?
Is de road nog voldoende op een echt zonnige dag, is een jade te donker op een dag zoals vandaag (wel fel licht maar geen volle zon)...
Of is dat verschil maar miniem en beter kiezen op voorkeur/looks?
Ik vroeg me ook af of er hier mensen zijn met een bril op sterkte (of allemaal lenzen dragers of goede ogen) en dewelke dan aanraders zijn.zelf aan het twijfelen over een fietsbril met zo’n insert op sterkte. Iemand daar ervaringen mee?
Heb vandaag mijn voorderailleur afgesteld, hierdoor tikt de ketting er niet langer tegenaan. (yeey)
Nu heb ik blijkbaar iets fout gedaan waardoor ik niet meer kan schakelen, als ik schakel beweegt hij helemaal niet meer.
Ter info: schakelprobleem was trouwens al voordat ik de voorderailleur afgesteld heb, dus het is niet zo dat ik daar iets fout gedaan heb oid.
.Heh, ik heb een gelijkaardige zien staan op 2dehands (maar ik vertrouw de verkoper met zijn 3 weken oude account niet). Ik vind de prijs nog te hoog tbh, alles boven 300 is imo te veel.deze bundel:https://www.triathlonworld.nl/garmi...famjG4vi-nXFIHjPIY3nx7HrUtTPvb7xoC68cQAvD_BwE
kan ik via 2de hands nieuw kopen voor 310eur. Do or dont?
Ik vroeg me ook af of er hier mensen zijn met een bril op sterkte (of allemaal lenzen dragers of goede ogen) en dewelke dan aanraders zijn.
Geen expert op vlak van piepende remmen, maar kan je iets meer vertellen van het type remschijf en welke blokjes je er hebt insteken (organic, semi-metallic of metallic)?Ik kom hier ook nog eens met een technische vraag. Nog steeds over piepende remmen…
Is al 3x binnen geweest bij de fietsenmaker: de eerste keer hebben ze de remmen gekuist. De tweede keer de remblokken vervangen. De derde keer de remblokken nog eens vervangen en de remschijf ook. Dan is dat voor een week opgelost geraakt maar dan terug naar de piepende remmen. Behalve een andere fietsenmaker zoeken, wat kan ik nog doen?
Uiteindelijk niet gekocht omdat hij hoger bod had ontvangen. 300 was inderdaad ook mijn grens.Heh, ik heb een gelijkaardige zien staan op 2dehands (maar ik vertrouw de verkoper met zijn 3 weken oude account niet). Ik vind de prijs nog te hoog tbh, alles boven 300 is imo te veel.

Uiteindelijk niet gekocht omdat hij hoger bod had ontvangen. 300 was inderdaad ook mijn grens.
Ik vind die gps'en echt duur, zeker als je wat fatsoenlijk wilt![]()
Ik veronderstel van de voorganger, want de laatste tijd zie ik niets anders passeren dan de 530.Ik las nog niet veel goeds van die 530 (of het was zijn voorganger)
8 reeks zou beter zijn.
Ik rij momenteel met een waterdichte gsm houder en mijn oude telefoon (galaxy s8), en gebruik komoot als navi app.
