R1TM1X
Well-known member
Ondanks ik een gigantisch zware zweter ben ziet mijn stuur er nog alles behalve beschadigd uit na mijn zwift sessies en ik wissel mijn stuurlint elk jaar omdat ik ook al zo beelden had gezienIk heb ook altijd wel een handdoek om mijn stuur hangen of rond mijn nek, maar niet op mijn shifters.
Aan de linkerkant zie ik helemaal niks, met dat ik rechts blijf schakelen zal ik vooral mijn linkerhand gebruiken om mijn handdoek vast te pakken zeker.
Goed ja, af en toe een stuur vervangen is nu ook geen ramp. Ik wou toch al langer een smaller proberen. Het is erger voor de mensen die dit fenomeen niet kennen. Bij deze is iedereen op BG gewaarschuwd![]()

