Update: sensor werkt weer normaal. Had iets gelezen over een slechte sensor icm een magnetisch veld door de ketting.Wielsensor, deze
Ben dan op men fiets gesprongen en telkens als ik men pedalen stilhield, werkte de sensor normaal. Wanneer ik trapte, begon hij weer raar te doen. Heb de sensor dan maar eens op mijn voorwiel gehangen en daar werkt het perfect!
Lijkt dus idd iets met de ketting te zijn, had er nog nooit van gehoord.




de 45 nadert al met rasse schreden! Dus ja, ik overweeg het wel.