Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

).Van Eyck is idd regelmatig de goedkoopste. Ok je hebt week geduld nodig voor het bij u is maar dat is het dan ookMerci voor de headsup. Uit gewoonte ook even gaan kijken bij Van Eyck, en hoewel de 105/HG700 cassettes daar niet op voorraad waren, waren de 11-40 cassettes van de SLX-reeks er wel. En 22€ goedkoper dan bij de Duitse/Nederlandse grootgrutter. Dus toch maar snel eventjes een besteld.
Ja die filters zijn niet top maar als je weet wat je nodig hebt dan vind je het welEnige vervelende vind ik dat de website/webshop van Van Eyck bijzonder ongebruiksvriendelijk is... maar blijft vaak erg goedkoop.
Kan vanalles zijn... Schoen te smal/te klein, schoenplaatjes die niet 100% correct staan, slechte zool, etc...Nog een vraagje, "verkrampte" voeten, ligt het aan gewenning van vast te zitten met je voeten? Te kleine schoenen? ...?
Ik doe ze al iets minder vast en dat helpt al om minder snel/geen slapende voeten te hebben.
Northwave Core Plus 2. Deze al gekozen omdat de schoenen van Sidi te smal zaten toen ik ze pastte in de winkel.
En toen hoorden we niets meer van Langun... Mannekes, ik heb er niets mee te maken héBedankt voor de gpx![]()

Ik ging letterlijk privé antwoorden dat de route goedgekeurd isEn toen hoorden we niets meer van Langun... Mannekes, ik heb er niets mee te maken hé![]()
![]()

Test aankoop is al even hard om te lachen!Exact 1 maand geleden heb ik gehoord van de klantenservice van Bikester dat ze het geld van mijn aankoop terug hebben gestort.
Het geld staat dus nog altijd niet op mijn rekening. De laatste mail dateert van vorige week waar ze zeiden dat ze de fout hadden gevonden en het geld binnen de 4 dagen op mijn rekening zou staan.
Wat zijn volgende stappen die ik kan ondernemen? Het gaat over een bedrag van 60€, maar het is gewoon uit principe.
Ik heb zo'n gevoel dat die er gewoon mee aan't lachen zijn.
*edit: ik heb hen meegedeeld dat ik contact heb opgenomen met test-aankoop.