Ik ben op dat vlak ne saloncoureurJe kan dat ook testen in de regen hoor![]()

Vertrekken in de regen doe ik zelden (met de racer althans).
Onderweg regen... mjah, so be it.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben op dat vlak ne saloncoureurJe kan dat ook testen in de regen hoor![]()

yep, de nood moet al hoog zijn voordat ik in de regen vertrek (met de koersfiets in mijn eentje).Ik ben op dat vlak ne saloncoureur
Vertrekken in de regen doe ik zelden (met de racer althans).
Onderweg regen... mjah, so be it.
ja same...yep, de nood moet al hoog zijn voordat ik in de regen vertrek (met de koersfiets in mijn eentje).
mja, feit, maar echt aangenaam is het toch niet...."Eh, 't is maar water" denk ik dan. Zoals het spreekwoord zegt: "het nat zijn is niet het mentaal belastende, het is het nat worden".

mja, feit, maar echt aangenaam is het toch niet....
Toen ik in december begon om wat intensiever te trainen, was ik het na enkele maanden toch ook beu om echt quasi élke keer door de regen te rijden. Zeker het gedoe om dan die fiets weer te kuisen, werd er mij te veel aan (ik heb een aantaal maanden echt héél veel in de regen gereden, ook bijna altijd in het donker). Ik heb dan in maart het geluk gehad nog ergens online rollen te kunnen kopen om over te stappen op zwift. Was wel een goede zet![]()

Heb ook dringend nieuwe zomerschoenen (MTB) nodig. Oude van Bontrager zijn al 7 jaar oud en helemaal versleten. Uitermate content van mijn winterschoenen Northwave Celsius XC Arctic GTX. De Shimano XC501 ziet er mij wel deftig uit prijs/kwaliteit (zoek iets van max 125-150€)

goeie tip, nog niet gevonden. Eens kijken als ze deze ergens in de buurt hebben om te passen (brede voeten, 1 voet 0,5/1 maat groter dan de andere)Grappig, ik zit ook met Bontragers die aan het verslijten zijn. De gespen zijn niet meer dat en het "leer" vooraan begint wat te verkruimelen. Ik heb Fizik Terra X5 op mijn verlanglijstje staan, ook verkrijgbaar in saaie kleur. Giro heeft ook wel leuke modellen.

Bij wat lichte neerslag, ok.Ik vind fietsen in de regen eigenlijk wel iets hebben. Maar vertrekken bij regen vind ik ook niet leuk...

zo die schoentjes die 'schlock, schlock, schleck' zeggen bij elke trap, de halve visbokaal bij je tenen (en al helemaal in de winter als het wat kouder is, ijsbadjes).Ik vind fietsen in de regen eigenlijk wel iets hebben. Maar vertrekken bij regen vind ik ook niet leuk...
. Gelukkig van Futurum full refund gekregen en die inmiddels geïnvesteerd in een Bioracer Spitfire (voor nog geen 60 euro op Zale Online trouwens). Morgen ook uittesten, als het droog blijft natuurlijk.Ze geven regen...