SomeDude
Banned
Een gouden helm niet herkennenIk zou die allemaal niet herkennen mocht ik die tegenkomen. Ben zo al een paar keer de Greg Van Avermaet gepasseerd ook, waarna ik dan achteraf denk "tiens, zou dat Van Avermaet geweest zijn?"

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een gouden helm niet herkennenIk zou die allemaal niet herkennen mocht ik die tegenkomen. Ben zo al een paar keer de Greg Van Avermaet gepasseerd ook, waarna ik dan achteraf denk "tiens, zou dat Van Avermaet geweest zijn?"

Greg herkende nochtans van ki-lo-meters afstand met diej gouden helm, vroeger al helemaal in combinatie met dat oranje van CCC.Ik zou die allemaal niet herkennen mocht ik die tegenkomen. Ben zo al een paar keer de Greg Van Avermaet gepasseerd ook, waarna ik dan achteraf denk "tiens, zou dat Van Avermaet geweest zijn?"

Tuurlijk wel!Die draagt niet altijd een gouden helm toch? En anders was het hem niet é. K zeg toch dat ik ze niet herken?![]()
Lelijke venten kom ik genoeg tegen, knappe vrouwen willen we zien!Maat van me gaat vaak met Gianni Vermeersch en Johan Jacobs gaan fietsen. Die kom ik dan ook dikwijls tegen. Vankeirsbulck ook eens achter de brommer tegen gekomen.

Ik vermoed dat hij niet met die gouden helm gaat slapen neeDie draagt niet altijd een gouden helm toch? En anders was het hem niet é. K zeg toch dat ik ze niet herken?![]()

Terwijl dat ge lek rijdt gewoon blijven bijvullen![]()
Gravaa – Adaptable Tire Pressure System
Experience the increased speed, comfort, and game-changing confidence of adaptable tire pressure technology.gravaa.com
Speciaal![]()

Staat letterlijk op hun siteTerwijl dat ge lek rijdt gewoon blijven bijvullen![]()
Ik en mijn broer hebben elk een seasucker en zijn er zeer tereden overToevallig iemand hier die een seasucker als fietsendrager gebruikt? Mijn wagen is niet uitgerust met een trekhaak en achterklepdragers/dakrails zijn niet beschikbaar.
Ik heb vrijdagmiddag besteld en ik heb daarnet een mailtje gehad dat hij verzonden is. Volgens de tracking link mag ik het pakje woensdag verwachten.Wat is de levertijd van de castelli-webshop?
Verdict:Heel mooie mtb-rit gemaakt van ~90km / 2000 hm vanuit Hastière.
Eerste 40 km gingen goed. Vanaf km 40 last beginnen krijgen aan de knie, waar ik al even last van heb.
Niet echt hoopgevend zo'n 5 dagen voor mijn Alps Epic avontuur
Morgen naar de dokter, paardenmiddel aan ontstekingsremmers gaan halen hopelijk

Verdict:
Iliotibiale band syndroom
Het iliotibiale band frictie syndroom is een veel voorkomende overbelastingsblessure bij sporters. Het komt vooral voor bij duursporters die veel repetitieve bewegingen dienen te doen zoals: hardlopers, triatleten, voetballers en wielrenners.
Mégaklote. Vanaf zaterdag stonden er 5 marathonritten gepland. 't Zal heel op't gemakje naar boven zijn en mij ook beperken tot de korte afstand om de knie niet verder (of niet veel verder) om zeep te helpen
Conditie zit heel goed, technisch afdalen heel grote stappen vooruit gezet het voorbije jaar, 3-4 kg afgevallen, en dan een knie die moeilijk gaat doen
Ik wil al jaren meedoen aan zo'n event.
Hier ook eens seasucker omdat trekhaak buiten budget bedrijfswagen viel & je met zo'n kofferdrager toch steeds lakschade hebt.Toevallig iemand hier die een seasucker als fietsendrager gebruikt? Mijn wagen is niet uitgerust met een trekhaak en achterklepdragers/dakrails zijn niet beschikbaar.