Zwift is voor de saloncoureurs.Int echt of zwift? Mee of zonder remmen?
Ik rij (enkel) in de zon.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwift is voor de saloncoureurs.Int echt of zwift? Mee of zonder remmen?
Ik zou toch aan elke brug remmen of je gaat er eens vodden hebben. Ik rij er wekelijks. Maar you do you.Jij zegt zonder één keer te moeten remmen op 70km.
Ik zeg dat er aan de kanten van Terneuzen toch wel wat geremd zal moeten worden op 70km.
Maar dat het inderdaad wel een regio is waar er weinig zal geremd moeten worden.
Maar in Vlaanderen kan je ook zulke routes vinden.
Ik rij er vrij regelmatig en zitten weinig stukken in waar je een baan kruis of echt moet remmen.
Ja de brug in Viersel over en het stuk om van de brug aan Boom naar jaagpad naar Temse te raken.
Ik heb eens snel een stukje uitgelicht van toen ik daar reed, 4x in feite geremd op 31km. Brug Viersel over en naar antwerpen dan nog 5 keer geremd
Bekijk bijlage 42439
Bekijk bijlage 42441

Jij zegt zonder één keer te moeten remmen op 70km.
Ik zeg dat er aan de kanten van Terneuzen toch wel wat geremd zal moeten worden op 70km.
Maar dat het inderdaad wel een regio is waar er weinig zal geremd moeten worden.
Maar in Vlaanderen kan je ook zulke routes vinden.
Jij moet een hele reactie lezen vooraleer te reageren.In Zeeuws-Vlaanderen kan ik bij wijze van spreken een rit van 75 km afwerken zonder ook maar één keer te moeten remmen.
Met MTB toch ook alleen als je geen snelheidssensor hebt dat die dan uitvalt?Als je dat niet instelt pauzeert dat ook als je stil staat hé.
Maar dan blijft het lopen als ge een heel zware beklimming stukken onder de 5km/h zakt.
Op MTB een heel realistisch scenario in de Ardennen bijvoorbeeld.
Op de koersfiets mogelijk minder.
Koopt u eerst eens een gravelfietsTijd dus voor een BGwedstrijdgezellige rit! Wie organiseert?
Nog meer Strava trek mijn gemiddelde omhoog cheating.snelheidssensor
Euhm eerder omgekeerdeNog meer Strava trek mijn gemiddelde omhoog cheating.
Eerst nieuwe 30mm banden, dan mtb en dan zien we verder wel.Koopt u eerst eens een gravelfiets
Gebruik heel graag de producten van Dynamic.Welke kuisproducten hebben jullie voorkeur? Idem voor hotwax. Silca, Cyclowax, Dynamic? Of geen verschil tussen deze?
Dat is niet toegelaten op de gravelbash!Eerst nieuwe 30mm banden, dan mtb en dan zien we verder wel.
Gebruik je de hotwax van Dynamic? Ik gebruik de slickwax, deze brengt goed aan, al merk ik meer zwarte smeer na een rit dan met de squirtwax voordien. Verder gebruik ik ook de vetten van Dynamic, carbonpasta, wipeout, drivetraindetox en tubeless ventielen.Gebruik heel graag de producten van Dynamic.
Echt geen klagen over, allemaal topproducten!
En ik heb al wat getest
Morgan blue en muc-off zijn in mijn ervaring niet aan te raden als totaalmerk, al hebben ze wel specifieke producten die goed zijn.
Hotwax kan ik niet zeggen dat cyclowax beter is. Persoonlijk ook weinig verschil buiten levensduur op de ketting tussen beide hotwaxen van Dynamic.

Heb de hyper wax gebruikt en gebruik nu de wander.Gebruik je de hotwax van Dynamic? Ik gebruik de slickwax, deze brengt goed aan, al merk ik meer zwarte smeer na een rit dan met de squirtwax voordien. Verder gebruik ik ook de vetten van Dynamic, carbonpasta, wipeout, drivetraindetox en tubeless ventielen.
Dit weekend Silca starterset besteld, ga er deze week mee aan de slag.Welke kuisproducten hebben jullie voorkeur? Idem voor hotwax. Silca, Cyclowax, Dynamic? Of geen verschil tussen deze?
.Het goedkoopste vaatwasmiddel van Delhaize.Welke kuisproducten hebben jullie voorkeur? Idem voor hotwax.