Exorikos
Active member
Als ik naast mijn fiets ook nog eens mijn auto moet kuisen... Ain't nobody got time for that.Er zijn ook mensen die Dreft gebruiken voor hun auto te wassen maar ook daar is dat niet voor geschikt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik naast mijn fiets ook nog eens mijn auto moet kuisen... Ain't nobody got time for that.Er zijn ook mensen die Dreft gebruiken voor hun auto te wassen maar ook daar is dat niet voor geschikt.
Heb deze ook besteld, ben benieuwd ! MerciIk heb toevallig net de Borgen ontluchtingsset besteld op Amazon. Deze werd op het Fiets Forum aangeraden. 21€ en alles zit erbij.
Intussen nog steeds tevreden van de Bolt 3?Heb contact opgenomen met wahoo
Ze vroegen een .fit-file en hebben me nu laten weten dat er een software-update is die issue zou moeten oplossen.
Geen idee of die al in pipeline zat of omdat ik ze heb gecontacteerd maar dit weekend eens uittesten (als het droog blijft)
Garmin edge explorer 2 ?Intussen nog steeds tevreden van de Bolt 3?
EDIT: ik ben op zoek naar een goede prijs/kwaliteit fietsnavigatie voor hoofdzakelijk offroad (langere ritten op de gravelbike, of zelfs MTB). Statistieken enzo zijn leuk maar daar doe ik het niet voor, trainingsprogramma's (bv bij Wahoo leggen ze daar precies zwaar de nadruk op) interesseren me al helemaal niet.
Ga er mee teruggaan want na 2u in de regen heb ik een waterbelleke onder het glas, weliswaar naast de data maar tochIntussen nog steeds tevreden van de Bolt 3?
EDIT: ik ben op zoek naar een goede prijs/kwaliteit fietsnavigatie voor hoofdzakelijk offroad (langere ritten op de gravelbike, of zelfs MTB). Statistieken enzo zijn leuk maar daar doe ik het niet voor, trainingsprogramma's (bv bij Wahoo leggen ze daar precies zwaar de nadruk op) interesseren me al helemaal niet.
Super content van de Bolt 2.Intussen nog steeds tevreden van de Bolt 3?
+1Anoutway AT1 pro op Ali
Waarom niet gewoon de fiets meenemen? Is nog altijd de beste optie als je het mij vraagt.Eerste fietsreis ooit naar Alicante, hotel Cap negret om specifiek te zijn is geboekt in december.
Iemand aanraders van fietsverhuur?
Eigen fiets heeft vaste zadelpen en geïntegreerd stuur/stuurpen de 2 dingen die je niet wil op een fiets die een vliegtuig op moet.Waarom niet gewoon de fiets meenemen? Is nog altijd de beste optie als je het mij vraagt.
Als ik zo kijk zijn er wel talloze verhuurfirma's in Alicante, dus je zal zeker wel uw goesting vinden!
Maakt toch geen verschil met fietsen die een losse zadelpen en stuurpen hebben?Eigen fiets heeft vaste zadelpen en geïntegreerd stuur/stuurpen de 2 dingen die je niet wil op een fiets die een vliegtuig op moet.

Als uw stuur en zadelpen los kunnen past je fiets in een harde koffer wat ik nog zou vertrouwen. Mijn fiets in zo een "zachte" tas met mijn zadel 3mm onder het aangegeven maximum dat er in past, niet echt.Maakt toch geen verschil met fietsen die een losse zadelpen en stuurpen hebben?
Enige wat je moet hebben is een tas waarbij de zadelpen er niet uit moet.
https://sciconsports.com/en-eu/coll...ocomfort-3-0-road-bike-travel-bag-tp053105013 —> zelf gekocht na vorig jaar quasi de enige op Tenerife te zijn zonder eigen fiets. 95% maakte gebruik van deze tas. Net zoals bijvoorbeeld SQS en UAE gebruik maakt van deze tassen.
https://www.mantel.com/be/evoc-road-bike-travel-bag-pro-fietskoffer —> andere 5% had deze.
Heb ook een seasucker en de fiets langer dan 2min alleen laten op het dak durf ik ook nooit doen.die aerocomfort lijkt me wel iets, maar dan vooral om zelf te vervoeren in de auto.
ook te huur, getwfijfeld maar kan niet in de koffer
Ik heb een Treefrog (seasucker, zuignappen dus), dat werkt perfect maar het probleem is dat je fiets extreem makkelijk te stelen valt.
Een "cunning man" die het systeem kent laat op 5 seconden wat lucht onder de zuignappen en de fiets zit los. Met andere woorden, als je zoals ik een EV hebt waarbij je bij lange trajecten (en dus mogelijke fietsreizen) af en toe een lange laadsessie hebt, dan ben je veroordeeld tot blijven zitten in de auto. En dan wordt het wel héél saai.
Oplossingen daar zijn:
- zelf de fiets losmaken en mee in het tankstation
- Seasucker maakt een slot om achter je raam te steken, maar dat lijkt mij niet bestand tegen een dief die zijn zinnen heeft gezet op deze parel:
Offtopic:: dit was na een solo rit afgelopen zaterdag, toegegeven met meewind (volgens Garmin slechts 7km/u OZO, maar het was sowieso meer). Quasi de hele rit plat met de onderarmen op het stuur (hoods in de hand weliswaar) om mijn TT positie wat te kweken (en de TT fiets kan niet in de auto, ik was niet van plan om daags nadien terug te rijden (wat ik uiteindelijk wel deed).
Volgens Strava had ik 1 volle km/u minder gemiddeld, wellicht door het vele stoppen richting Brugge en de Koninklijke Baan die door de kustgemeenten loopt.