Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende keer kun je in nieuwpoort verder rijden langs de veurnse vaart tot wulpen en dan binnendoor naar de panne. Veel mooiere route dan die kustbaan die niet gemaakt is voor de wielertoerist.die aerocomfort lijkt me wel iets, maar dan vooral om zelf te vervoeren in de auto.
ook te huur, getwfijfeld maar kan niet in de koffer
Ik heb een Treefrog (seasucker, zuignappen dus), dat werkt perfect maar het probleem is dat je fiets extreem makkelijk te stelen valt.
Een "cunning man" die het systeem kent laat op 5 seconden wat lucht onder de zuignappen en de fiets zit los. Met andere woorden, als je zoals ik een EV hebt waarbij je bij lange trajecten (en dus mogelijke fietsreizen) af en toe een lange laadsessie hebt, dan ben je veroordeeld tot blijven zitten in de auto. En dan wordt het wel héél saai.
Oplossingen daar zijn:
- zelf de fiets losmaken en mee in het tankstation
- Seasucker maakt een slot om achter je raam te steken, maar dat lijkt mij niet bestand tegen een dief die zijn zinnen heeft gezet op deze parel:
Bekijk bijlage 42750
Offtopic:: dit was na een solo rit afgelopen zaterdag, toegegeven met meewind (volgens Garmin slechts 7km/u OZO, maar het was sowieso meer). Quasi de hele rit plat met de onderarmen op het stuur (hoods in de hand weliswaar) om mijn TT positie wat te kweken (en de TT fiets kan niet in de auto, ik was niet van plan om daags nadien terug te rijden (wat ik uiteindelijk wel deed).
Volgens Strava had ik 1 volle km/u minder gemiddeld, wellicht door het vele stoppen richting Brugge en de Koninklijke Baan die door de kustgemeenten loopt.
Bekijk bijlage 42751

Wel oppassen voor de schaapjesVolgende keer kun je in nieuwpoort verder rijden langs de veurnse vaart tot wulpen en dan binnendoor naar de panne. Veel mooiere route dan die kustbaan die niet gemaakt is voor de wielertoerist.
En je gemiddelde zou nog een kilometer hoger geweest zijn.![]()

Volgende keer kun je in nieuwpoort verder rijden langs de veurnse vaart tot wulpen en dan binnendoor naar de panne. Veel mooiere route dan die kustbaan die niet gemaakt is voor de wielertoerist.
En je gemiddelde zou nog een kilometer hoger geweest zijn.![]()
PMToevallig iemand nog een futurum kortingscode op overschot? Erg bedankt alvast!
A je gaat de velg losmaken en zelf opnieuw uw wielen vlechten?Wat voor dommigheid is dat nu eigenlijk. Krijg nu ook die recall mail om de DT Swiss velgen te controleren. Bon, die serienummers ingegeven, prijs. De manier van werken vind ik toch maar customer-minded onwaardig. Je zou moeten je wielen opsturen, niet wetende wanneer je ze terugkrijgt, midden in de zomer.
Ook de manier van werken van Canyon stoort, zij verkopen een fiets van 6,6K, na enkele maanden blijkt er een terugroepactie van 1 van hun leveranciers en je mag zelf de boel gaan regelen via die leverancier. Niet iedereen heeft zomaar een tweede wielset staan. Bovendien moet je zelf heel de boel demonteren.
Als ik een auto heb met terugroepactie moet ik toch ook niet zelf mijn airbag gaan demonteren en opsturen naar de fabrikant ?
Ze kunnen maken dat ze gewoon een nieuwe set opsturen en dan zal ik die oude terugsturen.
Je hebt dan ook een fiets gekocht rechtstreeks van de fabrikant omdat diens bussinessmodel gemaakt is om fietsenmakers een kl**t af te trekken. Logisch dat er dan weinig fietsenmakers staan te springen om te helpen.Als ik een auto heb met terugroepactie moet ik toch ook niet zelf mijn airbag gaan demonteren en opsturen naar de fabrikant ?

Wat voor dommigheid is dat nu eigenlijk. Krijg nu ook die recall mail om de DT Swiss velgen te controleren. Bon, die serienummers ingegeven, prijs. De manier van werken vind ik toch maar customer-minded onwaardig. Je zou moeten je wielen opsturen, niet wetende wanneer je ze terugkrijgt, midden in de zomer.
Ook de manier van werken van Canyon stoort, zij verkopen een fiets van 6,6K, na enkele maanden blijkt er een terugroepactie van 1 van hun leveranciers en je mag zelf de boel gaan regelen via die leverancier. Niet iedereen heeft zomaar een tweede wielset staan. Bovendien moet je zelf heel de boel demonteren.
Als ik een auto heb met terugroepactie moet ik toch ook niet zelf mijn airbag gaan demonteren en opsturen naar de fabrikant ?
Ze kunnen maken dat ze gewoon een nieuwe set opsturen en dan zal ik die oude terugsturen.
Als ik ze opstuur wil ik nadien gewoon liefst een nieuwe set, wat voor zin heeft het anders om ze op te sturen en voor weken kwijt te zijn. Hoe gaat dat nakijken in zijn werk, eens op kloppen met een rubber hamer en een blik op werpen door één of andere ervaren Heinrich. Of gaan ze al die wielen door een rx machine sturen?Ze gaan je set nakijken en vervangen indien nodig, als je set toch in orde blijkt krijg je deze gewoon terug.
Nee, maar het gaat ook niet over de volledige fiets. Het gaat om onderdelen die om 1 of andere redenen mogelijk problemen kunnen geven. Mocht het een remklauw zijn of derailleur, of zadelpen, dan is dat net hetzelfde.Als uw auto een terugroepactie heeft geven ze u toch ook geen nieuwe auto.
Ik heb geen fietsenmaker nodig om een wiel uit te halen en de schijven, banden, cassette te demonteren. Kloot aftrekken, dat is ook nogal kort door de bocht. Ik betwijfel trouwens of een fietsenmaker een meerwaarde zou zijn bij een terugroepactie van een leverancier van wielen. Denk dat die ook content zou zijn mocht hij daar 20 klanten hebben waarvan de fiets zonder wielen voor enkele weken in zijn werkplaats staat.Je hebt dan ook een fiets gekocht rechtstreeks van de fabrikant omdat diens bussinessmodel gemaakt is om fietsenmakers een kl**t af te trekken. Logisch dat er dan weinig fietsenmakers staan te springen om te helpen.![]()
Heb jij de wielen al uitgehaald en opgestuurd? Ik heb enkel nog maar het formulier ingevuld. Ik ben niet van plan om die wielen direct op te sturen. Ik rijd er nu al 6000 km mee, psychologisch speelt dat nu natuurlijk op. Maar laat ons eerlijk zijn dat de kans redelijk klein is op een plots defect met crash en gevolgen. Ik zou toch eerst eens willen afwachten wat de ervaringen zijn van mensen die het proces hebben doorlopen en wat de kans op het krijgen van een nieuwe wielset is.Enja het is kut, mijn Canyon staat ook al 2 weken stof te vangen door de recall en ik vrees dat ik tijdens mijn verlof in augustus ook niet met de Canyon zal kunnen rijden.
Fietslease via bruto eindejaarspremie is coming soon in het (hoger)onderwijs. In september zouden ze de leasemaatschappij bekend maken. Dan kan het snel gaan. Hopelijk O2O ofzo.Klinkt als het ideale argument voor een 2de fiets
Heb jij de wielen al uitgehaald en opgestuurd? Ik heb enkel nog maar het formulier ingevuld. Ik ben niet van plan om die wielen direct op te sturen. Ik rijd er nu al 6000 km mee, psychologisch speelt dat nu natuurlijk op. Maar laat ons eerlijk zijn dat de kans redelijk klein is op een plots defect met crash en gevolgen. Ik zou toch eerst eens willen afwachten wat de ervaringen zijn van mensen die het proces hebben doorlopen en wat de kans op het krijgen van een nieuwe wielset is.
Klagen over de service terwijl je niet kan klagen over de service.Ik heb geen fietsenmaker nodig om een wiel uit te halen en de schijven, banden, cassette te demonteren. Kloot aftrekken, dat is ook nogal kort door de bocht. Ik betwijfel trouwens of een fietsenmaker een meerwaarde zou zijn bij een terugroepactie van een leverancier van wielen. Denk dat die ook content zou zijn mocht hij daar 20 klanten hebben waarvan de fiets zonder wielen voor enkele weken in zijn werkplaats staat.
Toen de trapas na 1 rit kapot was hebben ze die ook gewoon vervangen. Ik kan overigens niet klagen over Canyon naar service toe. Ik heb al vanalles nieuw gekregen.

De manier van werken vind ik toch maar customer-minded onwaardig. Je zou moeten je wielen opsturen, niet wetende wanneer je ze terugkrijgt, midden in de zomer.
Ik kan overigens niet klagen over Canyon naar service toe. Ik heb al vanalles nieuw gekregen.

Enkel in dit geval is het een beetje knullig aangepakt. Als ik Reddit mag geloven zijn er dus mensen die Aeroads unboxen of 2 wekend hebben en direct de wielen mogen opsturen.Klagen over de service terwijl je niet kan klagen over de service.![]()
Ik heb nog maar de eerste mail gekregen. Daar staat enkel de stop-use voor de ERC, HEC en CEC, niet voor de ARC. Welke wielset heb jij?Heb pas gisteren de mail gekregen met de instructies. Heb de doos voor shipping aangevraagd en zodra deze aankomt vertrekken ze.
Cho veel opties:
Het is een lastige situatie, maar gewoon opsturen en niet zagen zou ik zeggen. Welke optie heb je anders?