Chauffagist
Well-known member
Ik vermoed dat er een nieuwe Aeroad zal komen, feit dat VDP al een update-model heeft.Sale gestart bij Canyon. Veel fietsen -21%...
De vraag is of ze de Ultimate nog gaan updaten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat er een nieuwe Aeroad zal komen, feit dat VDP al een update-model heeft.Sale gestart bij Canyon. Veel fietsen -21%...
Denk het idd ook. Maar volgens mij eerder na de tour.Ik vermoed dat er een nieuwe Aeroad zal komen, feit dat VDP al een update-model heeft.
De vraag is of ze de Ultimate nog gaan updaten.
Toch 20€ bespaard door het niet met zwift te doen.Eens de mywhoosh FTP test gedaan om te zien hoe slecht de conditie is
Is een dure test geworden want heb GSM laten vallen en scherm vol barstjes![]()
Zelfs dat niet, hij had zijn maandelijkse gratis rit kunnen gebruikenToch 20€ bespaard door het niet met zwift te doen.

Dat zijn er zelfs 2 als je juiste parcours neemtZelfs dat niet, hij had zijn maandelijkse gratis rit kunnen gebruiken![]()

Gevaarlijk was het niet.Rit een van morgen wordt aangepast.
Het parcours is kapot door de regen dus ipv een lus van 72 km wordt het een lus van 20 km die drie keer moet worden gereden. Dar is meteen ook het Franse kampioenschap, die gaan de amateurs keihard dubbelen dus dat ka ook nog gevaarlijke toestanden opleveren.
Zondag wordt het ijskoud.
Hopelijk blijft het een beetje leuk
Hebben die daar eigenlijk ook mtb's staan?Die Aeroad is top, eens gaan testen. De pro's van Campe zeggen dat ik wel degelijk M nodig heb. De zadelpen op een S zou te veel uit moeten voor de binnenbeenlengte van 86,5 cm.
De laatste ronde kan je niet meer gedubbeld worden heGevaarlijk was het niet.
Maar in ronde twee van de drie al gedubbeld! Waanzinnig snel die voorsten

Dacht van wel ja.Hebben die daar eigenlijk ook mtb's staan?
De "pro's" van Campe hadden mijn collega zijn vrouw wel compleet verkeerd opgemeten en dus een maat te groot gekozenDie Aeroad is top, eens gaan testen. De pro's van Campe zeggen dat ik wel degelijk M nodig heb. De zadelpen op een S zou te veel uit moeten voor de binnenbeenlengte van 86,5 cm.

Ik zie er alvast nog geen in de verkoop staan...De "pro's" van Campe hadden mijn collega zijn vrouw wel compleet verkeerd opgemeten en dus een maat te groot gekozen
De nieuwe aeroad is toch al in het wild gezien niet enkel bij vdp? Verschil met de oude is uiterlijk wel miniem.
Chinese namaak?Vandaag me laten overhalen door de FM om veel te dure vittoria corso pro te monteren met een bruine wang.
Ben eens benieuwd morgen tijdens de rit

beter dan de GP5000?Vandaag me laten overhalen door de FM om veel te dure vittoria corso pro te monteren met een bruine wang.
Ben eens benieuwd morgen tijdens de rit
Hier misschien?Iemand nog een referral code voor canyon in overschot?