De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Eens de mywhoosh FTP test gedaan om te zien hoe slecht de conditie is

Is een dure test geworden want heb GSM laten vallen en scherm vol barstjes 😭

Rit een van morgen wordt aangepast.
Het parcours is kapot door de regen dus ipv een lus van 72 km wordt het een lus van 20 km die drie keer moet worden gereden. Dar is meteen ook het Franse kampioenschap, die gaan de amateurs keihard dubbelen dus dat ka ook nog gevaarlijke toestanden opleveren.

Zondag wordt het ijskoud.
Hopelijk blijft het een beetje leuk
Gevaarlijk was het niet.

Maar in ronde twee van de drie al gedubbeld! Waanzinnig snel die voorsten

Die Aeroad is top, eens gaan testen. De pro's van Campe zeggen dat ik wel degelijk M nodig heb. De zadelpen op een S zou te veel uit moeten voor de binnenbeenlengte van 86,5 cm.

Gevaarlijk was het niet.

Maar in ronde twee van de drie al gedubbeld! Waanzinnig snel die voorsten
De laatste ronde kan je niet meer gedubbeld worden he :hurrr:

Verder volg ik je volledig. In een vorig leven nog het militair kampioenschap MTB gereden "tegen" onze Belgische toppers en die vlogen toen ook.

Die Aeroad is top, eens gaan testen. De pro's van Campe zeggen dat ik wel degelijk M nodig heb. De zadelpen op een S zou te veel uit moeten voor de binnenbeenlengte van 86,5 cm.
De "pro's" van Campe hadden mijn collega zijn vrouw wel compleet verkeerd opgemeten en dus een maat te groot gekozen :unsure:

De nieuwe aeroad is toch al in het wild gezien niet enkel bij vdp? Verschil met de oude is uiterlijk wel miniem.

De "pro's" van Campe hadden mijn collega zijn vrouw wel compleet verkeerd opgemeten en dus een maat te groot gekozen :unsure:

De nieuwe aeroad is toch al in het wild gezien niet enkel bij vdp? Verschil met de oude is uiterlijk wel miniem.
Ik zie er alvast nog geen in de verkoop staan...

Vandaag me laten overhalen door de FM om veel te dure vittoria corso pro te monteren met een bruine wang 😁.

Ben eens benieuwd morgen tijdens de rit

Heerlijke 4e dag.
Morgen de laatste etappe van 58 km en 2300 hm.

Ik ga het einde halen. Na dag twee was ik daar niet van overtuigd.

Mijn knieën gaan dankbaar zijn dat het de laatste was

Awel, dat is een beetje de vraag.
Het was een impulsaankoop, dus ik weet niet of er hier ervaring hebben met de vittoria’s ?

Terug
Bovenaan