Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de hoge kant die 3,5 bar. Maar goed je kan u ook de vraag stellen hoe belangrijk het in the end allemaal is.Als ik op de weg ga rijden met mijn Grail zet ik mijn banden op 3-3,5bar (gewicht +- 100kg, 40mm Schwalbe G-One)![]()
Hela hela, zo maar mensen dik noemen. Voor 1.97m is 100kg nu ook niet exuberant veel.Aan de hoge kant die 3,5 bar. Maar goed je kan u ook de vraag stellen hoe belangrijk het in the end allemaal is.
Ideale druk allemaal goed en wel maar zolang je in de correcte range zit kom je al een heel eind.
Tant pis dat het niet super optimaal is en je een beetje verlies hebt. Zolang je u er zelf maar comfortabel bij voelt.
Als uw system weight 100kg is dan heb je wel andere zaken waar je op kan focussen dan is banden op de Pascal correct op te drukken.

Mijn gedacht! Ik neem eigenlijk altijd gewoon de minimum druk op een band - bij mijn racefiets is dat 100psi (25mm brede band - met binnenband), en dat bolt vlot.Maar goed je kan u ook de vraag stellen hoe belangrijk het in the end allemaal is.
....
Inderdaad, laat ons de SI eenheid kPa gebruiken vanaf nu zoals elke normale mens.who in hell gebruikt er nu psi? We gaan toch ook niet in mijlen, stones en pounds rekenen vanaf nu?
Ik heb er in april een setje besteld. De verzending was snel en er komen geen extra kosten bij bovenop de standaard verzendkosten.Hunt wielen is dat iets? Ze lijken mij redelijk licht en prijs zit ook snor. Wat met die verzending uit de UK? Komen daar nog kosten bij? Niet op de hoogte sinds die brexit
Ik, dat is makkelijker correct af te metenwho in hell gebruikt er nu psi? We gaan toch ook niet in mijlen, stones en pounds rekenen vanaf nu?

En geen bijkomende kosten? Douane, btw, accijnzen?Heb zelf een setje Hunt 44 Aerodynamicist carbon wielen en ben daar best wel heel tevreden over. Licht, goeie ratel, carbon mooi afgewerkt.
Dat setje dat Selten had ontvangen zat inderdaad aan de andere kant van het kwaliteits-spectrum..
Nee, kwam niks bij. En de tijd tussen bestellen en effectieve levering was ook maar een anderhalve week ofzo denk ik.En geen bijkomende kosten? Douane, btw, accijnzen?
Op een Amerikaanse pomp toch.Ik, dat is makkelijker correct af te meten
![]()
Ik heb nog een set van 65hoog van ere research te koop (1jaar oud)Is het toeval of zijn alle velgen in set uitverkocht. Ik vind nergens een carbon set die direct leverbaar is en geschikt is voor mijn endurace.

https://www.mantel.com/be/racefiets-wielen?spec[]=17111&spec[]=1651&instock=1Is het toeval of zijn alle velgen in set uitverkocht. Ik vind nergens een carbon set die direct leverbaar is en geschikt is voor mijn endurace.
Als je reviews zoekt, gewoon de wielen van Mantel zoeken... Da's een rebranding van het huismerk.Zijn die wielen van Ubique in orde? Redelijk goedkoop, breed (rij met 32mm) totaal gewicht ok (met uitrusting tegen de 110kg) weinig onderhoud. Zoek niet direct de beste of de snelste. Gewoon een deftige set.