Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het budget?Is het toeval of zijn alle velgen in set uitverkocht. Ik vind nergens een carbon set die direct leverbaar is en geschikt is voor mijn endurace.
Ik dacht om eventueel de dt swiss erc1400 in 45 mm te kopen. Deze zijn nergens beschikbaar. Ik zou rond de 1200 zonder btw willen uitkomen. Een ander merk is ook goed. Ik zoek gewoon:Wat is het budget?
Normaal zou je toch de meeste velgen wel courant moeten kunnen verkrijgen hoor.
Haha nee hoor geen troll.
Dat is exact wat een troll zou zeggen.Haha nee hoor geen troll.

Carbon
Licht gewicht
Geschikt voor de 30mm banden
40-50mm hoog.
Ultegra C36 of C50.Ik dacht om eventueel de dt swiss erc1400 in 45 mm te kopen. Deze zijn nergens beschikbaar. Ik zou rond de 1200 zonder btw willen uitkomen. Een ander merk is ook goed. Ik zoek gewoon:
Carbon
Licht gewicht
40-50mm hoog.
Ik dacht om eventueel de dt swiss erc1400 in 45 mm te kopen. Deze zijn nergens beschikbaar. Ik zou rond de 1200 zonder btw willen uitkomen. Een ander merk is ook goed. Ik zoek gewoon:
die arc1400 kan ik afraden.Ik dacht om eventueel de dt swiss erc1400 in 45 mm te kopen. Deze zijn nergens beschikbaar. Ik zou rond de 1200 zonder btw willen uitkomen. Een ander merk is ook goed. Ik zoek gewoon:
Carbon
Licht gewicht
40-50mm hoog.
die arc1400 kan ik afraden.
Die kan niet zo goed om met hoge gemiddelde snelheid, de freehub slijt daardoor heel snel.
Het is meer een wielset voor de normale stervelingen die 30km/h rijden.
Wil je een wielset voor wat jij ze wilt gebruiken moeten je naar een wielset voor profs gaan.
Ja intervaltraining doen voor dat optrekken en als je minder wil afzien moet je je op de 4de rij zetten.gisteren in groep gaan rijden aan ongeveer 31gem met wel wat hoogtemeters. In grote groep moet je altijd redelijk optrekken na de bochten en op de bergjes a bloc dus zat aan aan vrij hoge NP van 250.
Echter na 120km volledig in kramp waardoor ik zelfs bijna niet meer uit klikpedaal raakte. Ik kon echt niet meer verder, ondanks het gevoel dat ik nog niet echt moe of leeg was. Vrij fustrerend dus. Iemand al zelfde meegemaakt en tips tegen krampen?
Ga nu een magnesiumkuur volgen maar misschien ook wat trainen op dat explosieve optrekken?
Hier een uniek setje dus wees er snel bij:Is het toeval of zijn alle velgen in set uitverkocht. Ik vind nergens een carbon set die direct leverbaar is en geschikt is voor mijn endurace.
Op velofolies staan praten met de vertegenwoordigers van cyclowax (veel beter op de hoogte dan de gemiddelde vertegenwoordiger). Vertelden toen al dat ze met profploegen bezig waren. Leuk om te lezen dat ze direct bij zo een grote ploeg zitten.2j geleden was ik testrijder van Cyclowax, nieuwe smeltwax voor fietsen, start-up.
Nu official supplier van Lidl-Trek.
Well played!
(Voor zij die het kennen, Well Played was het vorige bedrijf van Jakob, oprichter van Cyclowax, nu SEEQ)
gisteren in groep gaan rijden aan ongeveer 31gem met wel wat hoogtemeters. In grote groep moet je altijd redelijk optrekken na de bochten en op de bergjes a bloc dus zat aan aan vrij hoge NP van 250.
Echter na 120km volledig in kramp waardoor ik zelfs bijna niet meer uit klikpedaal raakte. Ik kon echt niet meer verder, ondanks het gevoel dat ik nog niet echt moe of leeg was. Vrij fustrerend dus. Iemand al zelfde meegemaakt en tips tegen krampen?
Ga nu een magnesiumkuur volgen maar misschien ook wat trainen op dat explosieve optrekken?
2j geleden was ik testrijder van Cyclowax, nieuwe smeltwax voor fietsen, start-up.
Nu official supplier van Lidl-Trek.
Well played!
(Voor zij die het kennen, Well Played was het vorige bedrijf van Jakob, oprichter van Cyclowax, nu SEEQ)
Maar zo’n hot wax is toch echt wel voor een beperkt publiek?Op velofolies staan praten met de vertegenwoordigers van cyclowax (veel beter op de hoogte dan de gemiddelde vertegenwoordiger). Vertelden toen al dat ze met profploegen bezig waren. Leuk om te lezen dat ze direct bij zo een grote ploeg zitten.
Je merkte toen al imo dat er passie en dat bedrijf zit.