Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achterwiel van de woonwerk fiets is gebroken (spaak die los zat en spaak erna zit de velg nu gebarsten) nu is de vraag €100 aan achterwiel kopen of dit als uitvlucht gebruiken om hem te vervangen door een Gravelbike![]()
Dat is zelfs geen uitvlucht meer. Die fiets is volledig afgeschreven.Achterwiel van de woonwerk fiets is gebroken (spaak die los zat en spaak erna zit de velg nu gebarsten) nu is de vraag €100 aan achterwiel kopen of dit als uitvlucht gebruiken om hem te vervangen door een Gravelbike![]()
Met de complexiteit van al die maten van naven, spaken en velgvormen en -breedtes. Nieuwe fiets lijkt ook voor mij de enige optie.Achterwiel van de woonwerk fiets is gebroken (spaak die los zat en spaak erna zit de velg nu gebarsten) nu is de vraag €100 aan achterwiel kopen of dit als uitvlucht gebruiken om hem te vervangen door een Gravelbike![]()
Ik heb de overstap gemaakt van een zak Ali brillen naar een dure reeks van ekoi in korting naar nu een bril van Scicon. Het verschil is toch duidelijk merkbaar tussen de prijsklasses. Die scicon steekt er voor mij persoonlijk met kop en schouders bovenuit. De pasvorm van een bril is inderdaad persoonlijk dus gaan passen is inderdaad een goed idee.

Als ik de Oakley van mijn broer vergelijk met de scicon is er geen merkbaar verschil van de kwaliteit van lens voor mij. Scicon heeft ook levenslange garantie op krassen op hun lenzen.Wacht tot wanneer je naar Oakley gaat![]()

From what i hear heb je inderdaad Oakley… en de rest.
De brillen van BBB (en Ekoi, dat ís gewoon Ali hé - ALTIJD 60% korting klik hier)
en konsoorten doen toch echt niet beter dan de “dure” Kapvoes van €25 op Ali. Meermaals overwogen om een Oakley te kopen maar ik ben er zo onvoorzichtig mee dat ik ze wrs te snel kapot maak.

Straf, wat is straf? Die U23 boys lachen daar eens mee. Daar waar ik er alles moet uitpersen, doen die gasten dat op een afstand x2. Ik vind het gewoon leuk om eens alles er uit te persen, ik heb niet altijd tijd om meerdere uren weg te blijven, dus moet ik wel krachtige ritten doen. Ik weeg niet zo veel, op mijn scherpst woog ik nog maar 63 kg voor 1m77. Nu weer iets meer, maar mijn benen zijn harder en dikker geworden.Ik had beter een endurace gekocht. Met mijn aeroad heb ik gisteren maar 33 gemiddeld gereden.
Ik vind het overigens toch wel vrij straf. Mijn buur is ex prof en de beste van heel onze club en ik durf gerust te zeggen van de omliggende gemeenten en die heeft gisteren 35 gemiddeld gereden (met een aero fiets).
From what i hear heb je inderdaad Oakley… en de rest.
Straf, wat is straf? Die U23 boys lachen daar eens mee.
Daar waar ik er alles moet uitpersen, doen die gasten dat op een afstand x2.
Ik vind het gewoon leuk om eens alles er uit te persen, ik heb niet altijd tijd om meerdere uren weg te blijven, dus moet ik wel krachtige ritten doen. Ik weeg niet zo veel, op mijn scherpst woog ik nog maar 63 kg voor 1m77. Nu weer iets meer, maar mijn benen zijn harder en dikker geworden.
Ik heb ook een ultimate ja. De aeroad is toch wel sneller. Geen idee hoe het komt. Of het de wielen zijn, of het frame maar ik ben er op een vlakke rit toch een kleine 2 km/h gemiddeld sneller mee.Straf, wat is straf? Die U23 boys lachen daar eens mee. Daar waar ik er alles moet uitpersen, doen die gasten dat op een afstand x2. Ik vind het gewoon leuk om eens alles er uit te persen, ik heb niet altijd tijd om meerdere uren weg te blijven, dus moet ik wel krachtige ritten doen. Ik weeg niet zo veel, op mijn scherpst woog ik nog maar 63 kg voor 1m77. Nu weer iets meer, maar mijn benen zijn harder en dikker geworden.
Ik dacht dat je een Ultimate had? Wit zwart met aero velgen?
Mijn BBB is véél scherper dan mijn Kapvoe.From what i hear heb je inderdaad Oakley… en de rest.
De brillen van BBB (en Ekoi, dat ís gewoon Ali hé - ALTIJD 60% korting klik hier)
en konsoorten doen toch echt niet beter dan de “dure” Kapvoes van €25 op Ali. Meermaals overwogen om een Oakley te kopen maar ik ben er zo onvoorzichtig mee dat ik ze wrs te snel kapot maak.
Wind is hier ook wel bijna altijd aanwezig.Ik heb ook een ultimate ja. De aeroad is toch wel sneller. Geen idee hoe het komt. Of het de wielen zijn, of het frame maar ik ben er op een vlakke rit toch een kleine 2 km/h gemiddeld sneller mee.
Welke wielen zitten er in je Endurace? Sinds ik 2 wielen gebruik ipv 1 ga ik toch zeker 31km/h gemiddeld sneller dan vroeger.Wind is hier ook wel bijna altijd aanwezig.
Eén wiel?Welke wielen zitten er in je Endurace? Sinds ik 2 wielen gebruik ipv 1 ga ik toch zeker 31km/h gemiddeld sneller dan vroeger.

De standaard wielen, die zijn zelf alu, ik heb de cf sl8 met di2 Ultegra,Welke wielen zitten er in je Endurace? Sinds ik 2 wielen gebruik ipv 1 ga ik toch zeker 31km/h gemiddeld sneller dan vroeger.
Die gemiddeldes die je aanhaalt zijn wel ZEER straf. Fiets je soms samen met iemand en heeft die op zijn strava hetzelfde gemiddelde staan?De standaard wielen, die zijn zelf alu, ik heb de cf sl8 met di2 Ultegra,
Dtswiss endurance LN , 22mm hoog
De speed die ik aflees als ik eens naast iemand rijd en babbel is hetzelfde Ik kan toch maar de band ingeven in de wielsensor.Die gemiddeldes die je aanhaalt zijn wel ZEER straf. Fiets je soms samen met iemand en heeft die op zijn strava hetzelfde gemiddelde staan?
Is dit serieus?Ik heb ook een ultimate ja. De aeroad is toch wel sneller. Geen idee hoe het komt. Of het de wielen zijn, of het frame maar ik ben er op een vlakke rit toch een kleine 2 km/h gemiddeld sneller mee.