R1TM1X
Well-known member
Bij mijn weten is er geen enkele andere website die zo uitvoerig test dus een betere bron is er momenteel niet.Tja, als je aan cherry picking doet op specifieke merken en breedtes komt het altijd goed uit natuurlijk. Je kan de Aero of TT variant nooit vergelijken met de 'regular', laat staan een 25mm tegenover 28 of 30. Daarnaast veranderen ze veel vaker die compound dan je denkt, zonder dat de naam verandert. De verschillende batches onderling vertonen vaak al verschillen. (zonder te ver uit te weiden, ik zit in de branche)
Het is een bruikbare basis om van te starten, maar ik cross reference die toch altijd met recente reviews van online verkooppunten. Recente QC problemen zullen op zo'n test sites maar zelden naar boven komen.
Ik schrijf nergens dat ze perfect zijn maar de reviews van onder andere continental, Vittoria, Pirelli zijn in dezelfde maat en dus onderling vergelijkbaar.
Als een merk niet laat weten aan de consument of duidelijk maakt dat er iets veranderd aan hun compound licht de schuld bij henzelf en niet de testwebsite imo.