Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga antwoorden met: waarschijnlijk wel, want hij komt van bij Cameleon.Bij leftyhouse geweest?
Bij leftyhouse geweest?
Doen ze dat nog ergens anders? Waar mijn van komt is worden ze ook gewoon opgestuurd naar leftyhouseIk ga antwoorden met: waarschijnlijk wel, want hij komt van bij Cameleon.
Ventoux, 5,5x moet ik hem doen, 3 keer is goed te doen maar meestal is het dan smiddags en 35C en dan kap ik er gewoon mee aangezien ik het niet meer verantwoord vind dan en ja waarom, om mijn eigen grenzen op te zoeken zekerOp welke berg ga je dit presteren? Kijk, als getraind wielertoerist kan ik veel zaken begrijpen die een ander carbonliefhebber wilt uitsteken in zijn vrije tijd. Maar Everesting, daar stopt mijn begrip. Waarom in godsnaam zou je dat doen?

Sterkte! Heb hem al eens 3 keer gedaan voor de Cinglé challenge, das bijna een dubbele Cinglé voor jou, petje af! Mijn benen waren leeg opt einde. Succes alvast! Gelukkig genoeg volk op de berg, je haalt altijd wel iemand in, hoe kapot je ook bent ^^Ventoux, 5,5x moet ik hem doen, 3 keer is goed te doen maar meestal is het dan smiddags en 35C en dan kap ik er gewoon mee aangezien ik het niet meer verantwoord vind dan en ja waarom, om mijn eigen grenzen op te zoeken zeker![]()
Briefke van 5eur tussen binnen- en buitenband als tijdelijke oplossing werkt goedgodver de godver!!
Gisteren tijdens het fietsen ineens een luide knets en direct mijn achterband plat, geen probleem nieuw achterbandje erin, bommetje erop en verder.
Maar de band lag er toch niet zo super op precies want ik reed precies constant op hobbels.
Allez dus even stoppen en kijken water het probleem was, bleek dat mijn binnenband door de buitenband kwam door een scheur van 3cm -_-
Call of shame dan maar gedaan en thuis direct een nieuwe buitenband besteld.
Assenede, officially een klotendorp!
En als je echt wil showen - eentje van 500 werkt ookt!Briefke van 5eur tussen binnen- en buitenband als tijdelijke oplossing werkt goed
Imo weinig slechte wegen in Assenede.godver de godver!!
Gisteren tijdens het fietsen ineens een luide knets en direct mijn achterband plat, geen probleem nieuw achterbandje erin, bommetje erop en verder.
Maar de band lag er toch niet zo super op precies want ik reed precies constant op hobbels.
Allez dus even stoppen en kijken water het probleem was, bleek dat mijn binnenband door de buitenband kwam door een scheur van 3cm -_-
Je had beter eens binnengesprongen bij Lotte Kopecky. Die zou uw scheur wel gerepareerd hebben in een handomdraai.godver de godver!!
Dat kasseistrookje als je van Philippine komt is toch altijd even een domperImo weinig slechte wegen in Assenede.

105 is de groepset van het volk.Heeft het zin om te bellen naar Canyon voor info over beschikbaarheid? Heb interesse in zowel de:
*Endurace Al7 rb (maar die heeft velgremmen) wel een goed gewicht. Beschikbaar in september
*Endurace CF7 (rood zou beschikbaar zijn in september)
*Endurace CF8 ( ultegra groep) binnenkort beschikbaar.
Tussen de al7 rb en de cf8 zit er 1000 euro verschil. Ik heb me voor alle 3 aangemeld. Welke termijn bedoelen ze met binnenkort beschikbaar, is dat weken? Is dat maanden?
Zijn die velgremmen en 105 groep een nadeel voor de bergen? Fiets zou dan meegaan nr Zuid-Frankrijk. Zag vorige week in decathlon een fiets met 105, en ziet er vrij goedkope groep uit?
GPX’jeHet was weer goed heet vandaag. Toertocht gereden in Wachtebeke, met de gravelbike. Het parcours was ideaal voor een gravelbike, zo goed zelfs dat ik eerst de grote en dan nog de kleine toer heb gereden.
?