SomeDude
Banned
Wie test het uit?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste mtb tocht in de Ardèche gedaan, geen evidentie bij 34 graden,prachtige streek, wel nog vrij veel asfalt, maar dat is goed om aan 60/u nr beneden te knallen.
Eens gelet op de koersfietsen, nog veel koersfietsen met velgremmen. Kan je daarmee ook op Pidcockiaanse wijze afdalen of is dat suicidaal?
Eens gelet op de koersfietsen, nog veel koersfietsen met velgremmen. Kan je daarmee ook op Pidcockiaanse wijze afdalen of is dat suicidaal?
Ik eet dat gewoon allemaal op.
"Tenminste houdbaar tot" of "Te gebruiken tot"?
Als het het eerste is kunt ge dat gewoon negeren.

Zeer beperkte database van voeding
Wie test het uit?

Dat moogt ge op eender welke verpakking lezen als : "na die datum is het misschien wat minder lekker, maar kwaad kan het niet"Ten minste

Droge voeding zeker en vast, maar ik zou toch opletten met bv. zuivel.Dat moogt ge op eender welke verpakking lezen als : "na die datum is het misschien wat minder lekker, maar kwaad kan het niet"
Daar staat dan ook niet op "tenminste houdbaar tot" maar wel "te gebruiken tot"Droge voeding zeker en vast, maar ik zou toch opletten met bv. zuivel.

Met dan nog onderscheid tussen yoghurt/kwark en melk.Droge voeding zeker en vast, maar ik zou toch opletten met bv. zuivel.

Daar staat dan ook niet op "tenminste houdbaar tot" maar wel "te gebruiken tot"
Dat is gewoon de regel. "Tenminste houdbaar tot" : dat kan geen kwaad, smaakt misschien wat minder
"te gebruiken tot" : daar houdt ge u best wel min of meer aan
Bwa, er staat op melk meestal ook "goed 2 dagen na opening" denk ik? Mijn vriendin neemt lactosevrije melk, die bussen staan hier soms 2 weken... zij komt daar dan zelf niet meer aan, ik drink dat gewoon op hoor. Dat smaakt nog perfect ok en ik heb daar nog nooit last van gehad voor zover ik weet.Met dan nog onderscheid tussen yoghurt/kwark en melk.
Waarbij die yoghurt vaak ook nog oké is na 1-2-3 weken. Melk zal je wel ruiken.![]()