De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Ik heb een Ridley die begint te flubberen vanaf 20km/u
Had ik vroeger ook op mijn eerste fiets. Die wielen begonnen precies te zwabberen bergaf. Mavic Aksiums out > Fulcrum Quattro´s in > probleem opgelost.

Het helpt wrs ook niet als je 1m96 bent met bijhorende gewichtsklasse ipv 1m65 en 65kg :unsure:

Aangekomen in Aussois voor de Transmaurienne Vanoise

Morgen opwarmingsritje en dan 5 dagen competitie.

Amper getraind. Niet gefietst sinds 18 juni, dus geen ambities behalve genieten :)
Zalig!
Hoeveel zo'n meerdaagses doe je zo per jaar? Ik probeer hier thuis uit te leggen dat zo'n evenementen cruciaal zijn voor mijn mentale gezondheid, maar het pakt (nog) niet echt.

Waar rond het Gentse vind je een winkel met een zeer groot aanbod aan fietsschoenen? Heb nood aan een nieuw paar maar heb moeilijke voeten. 😅

Moet ik dan ook maar eens werk van maken.
Een relatie hebben heeft ook zijn voordelen.
Jij kan gaan fietsen en uw vrouw kan alle huishoudelijke taken doen. Je komt thuis uw gras is afgereden, uw bibs zijn gewassen, uw pasta staat klaar, uw bidons staan al in de koelkast voor morgen, …

Afweging die je moet maken!

Een relatie hebben heeft ook zijn voordelen.
Jij kan gaan fietsen en uw vrouw kan alle huishoudelijke taken doen. Je komt thuis uw gras is afgereden, uw bibs zijn gewassen, uw pasta staat klaar, uw bidons staan al in de koelkast voor morgen, …

Afweging die je moet maken!
Helaas fout afgereden, bibs fout gewassen, pasta niet al dente en bidons met foute aantal schepjes poeder in

Nee dat ze zich maar tot de WC beperkt voor als die gellekes toch over tijd bleken

Helaas fout afgereden, bibs fout gewassen, pasta niet al dente en bidons met foute aantal schepjes poeder in

Nee dat ze zich maar tot de WC beperkt voor als die gellekes toch over tijd bleken
Ik hoop dat uw account goed afgeschermd is en ze niet kan meelezen. Anders kun je jaarlijks meerdere meerdaagse gaan rijden :oi22:

Ik kwam vandaag een griet tegen in Amerikaanse trui, was het toch wel Chloë Dygert niet zeker. Er reed nog een lange slungel bij in Axeon kit, zal onze oude snoeper Axel wel geweest zijn 😛

Zonder haar vreselijke val spraken we niet over Van Vleuten 😜. Hoe hard kon die met een fiets rijden, onwaarschijnlijk.
ik weet uiteraard wel qua naam wie het is maar ik zie nooit herkennen in het echt. Axel Merckx daarentegen was 1 van mijn favoriete renners vroeger 🫣

1 Ik heb een nieuwe fiets met DT Swiss ARC 1400 Dicut db wielen. In die hoge velgen zit (in beide wielen) een klein gaatje. Ik neem aan dat dit geen toeval (of productiefoutje) is, maar dient om water uit te laten?
2 Volgens Canyon is de maximum tire size van een Ultimate CF SLX Serie: 28mm
Als ik naar de clearance kijk, lijkt dit toch een zware onderschatting? Er zit nu 25mm vooraan op, en nog zeeën van ruimte.
UGtbp2A.jpg

Terug
Bovenaan